نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۴

تریلر و پوستر شخصیت جوکر در فصل پنجم سریال Gotham منتشر شد

شبکه فاکس به تازگی پوستر و تریلری از حضور شخصیت جوکر در دو قسمت پایانی فصل پنجم سریال Gotham منتشر کرده است.

تنها دو قسمت از فصل پنجم و پایانی سریال Gotham (گاتهام) بیشتر باقی نمانده است و این دو قسمت قرار است حدود دو هفته دیگر در روز پنج شنبه به‌صورت پشت سرهم از شبکه فاکس روی آنتن بروند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر و تریلر شخصیت جوکر در این دو قسمت منتشر شده است. در تریلر جدید دو قسمت پایانی فصل پنجم سریال Gotham که در واقع فصل پایانی این سریال نیز است، شاهد معرفی شخصیت آقای جی یا جوکر معروف دنیای کامیک DC (دی سی) هستیم که ظاهر بسیار متفاوتی نسبت به دیگر حضورهای این شخصیت در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف دارد. نقش شخصیت جوکر در سریال گاتهام بر عهده کامرون مانهن بوده است و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، یک پوستر از حضور شخصیت جوکر در فصل پایانی سریال Gotham نیز منتشر شده است که نمای بهتری از ظاهر کلی این شخصیت را به ما ارائه می‌دهد. لازم به توضیح است که جوکر به علت سقوط در مواد شیمیایی آسیب شدیدی دیده و به این شکل در آمده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جوکر در سریال Gotham

بن مک‌کنزی در نقش کاراگاه جیمز گوردون، دانل لوگ در نقش هاروی بولاک، دیوید مازوز در نقش بروس وین، مورنا باکرین در نقش لزلی تامپکینز، شان پرتوی در نقش آلفرد، رابین لرد تیلور در نقش ازوالد کابلپات (پنگوئن)، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل (کت وومن)، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشس فاکس، کلسی گریفین در نقش ونسا هارپر، هانتر جونز در نقش ویل توماس، جیمی موری در نقش نیسا الغول، فرانچسکا روت دادسن در نقش اکو، جی.و کورتس در نقش آلوارز، کامرون مانهن در نقش جرمایا ولسکا و شین وست در نقش بین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم و پایانی سریال Gotham حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دو قسمتی پایانی فصل پنجم سریال Gotham در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین ۱۳۹۸) از شبکه فاکس به روی آنتن خواهند رفت. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده