// سه شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۶

تریلر داستانی جدید بازی Mortal Kombat 11 در State Of Play منتشر شد

در جریان برنامه State Of Play تریلر جدیدی از بازی Mortal Kombat 11 پخش شد که بخش‌هایی از داستان و تعدادی از شخصیت‌های قابل بازی را به نمایش می‌گذارد.

برنامه کوتاه مدت State Of Play دقایقی پیش با نمایش تریلر برخی از بازی‌های کنسول پلی استیشن 4 که بیشتر آن‌ها را بازی‌های واقعیت مجازی تشکیل می‌دادند، به پایان رسید. اما در این میان یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه را باید نمایش تریلر جدیدی از بازی Mortal Kombat 11 و معرفی سه شخصیت قابل بازی آن دانست.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی و به واسطه این تریلر مشخص شد که کاراکتر‌های Jax ،Liu Kang و Kung Lao قابل بازی خواهند بود و علاقه‌مندان به آن‌ها می‌توانند در مبارزات خود از این سه شخصیت شناخته شده بهره ببرند. با این حال تمرکز اصلی تریلر مذکور روی نمایش بخش داستانی بازی مورتال کامبت 11 است. در بخش‌هایی از تریلر جدید بازی ذکر شده شاهد تقابل دو نسخه متفاوت از کاراکتر‌ها و نبرد بین گذشته و آینده هستیم؛ برای مثال در این تریلر شاهد مبارزه بین نسخه‌های تاریک لو کنگ و کونگ لائو با نسخه‌ مثبت آن‌ها که از گذشته آمده‌اند و قصد توقف نسخه شیطانی‌شان را دارند، هستیم. تازه‌ترین تریلر بازی Mortal Kombat 11 را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و در تاریخ ۱۰ مه (۲۰ اردیبهشت) روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع Eventhubs
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده