// سه شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰

تریلر جدید Concrete Genie در رویداد State of Play به‌ نمایش درآمد

در جریان رویداد State of Play، تریلر داستانی جدیدی از بازی Concrete Genie به‌نمایش درآمد.

بازی Concrete Genie را می‌توان یکی از بازی‌های جذاب و دوست داشتنی پلی استیشن 4 دانست که در رویداد هفته بازی پاریس در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. در آن زمان و ویدیوهای آینده مشخص شد که بازی در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، اما در جریان رویداد State of Play، تریلر سینمایی جدید بازی Concrete Genie به‌نمایش درآمد.

در تریلر سینمایی بازی شاهد بخش‌هایی از داستان Concrete Genie هستیم. بازیکنان در این بازی هدایت کاراکتری را به‌دست می‌گیرند که اهل برقراری ارتباط با سایرین نیست و مدام توسط هم‌کلاسی‌هایش مورد تمسخر قرار می‌گیرد. یکی از این روزها یک قلم‌موی جادویی به‌سراغ این کاراکتر می‌آید و می‌تواند نقاشی‌‌های متحرکی بکشد. حال کاراکتر بازی وظیفه‌ای بزرگ بر دوش دارد و آن هم چیزی جز از بین بردن تاریکی از طریق نقاشی‌های متحرکش نیست. به‌نظر می‌رسد سیستم مبارزات بازی بدین شکل باشد که بازیکنان با کشیدن نقاشی‌های مختلف، موجوداتی را خلق کنند تا بتوانند با دشمنان داخل بازی مبارزه کنند.

همچنین می‌توانید از نقاشی کردن برای حل کردن معماهای بازی هم استفاده کنید. در ادامه می‌توانید ویدیو سینمایی بازی Concrete Genie را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این بازی در پاییز ۲۰۱۹ عرضه می‌شود و متاسفانه تاریخ دقیق آن مشخص نشده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده