نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۳

دومین تریلر فیلم John Wick 3: Parabellum فردا منتشر خواهد شد؛ انتشار تیزرهای جدید

کمپانی لاینزگیت با انتشار تیزرهای کوتاهی اعلام کرد که دومین تریلر فیلم John Wick 3: Parabellum فردا پنج شنبه منتشر خواهد شد.

اواخر ماه دی امسال بود که کمپانی لاینزگیت سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک 3: پارابلوم) را منتشر کرد که این تریلر حاوی تصاویر اکشن و پر هیجان بسیاری بود که باعث شد تا صبر طرفداران برای اکران این فیلم لبریز شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار دومین تریلر رسمی قسمت سوم فیلم John Wick (جان ویک) تایید و اعلام شده است. وب‌سایت IGN اعلام کرد که این سایت روز پنج‌شنبه این هفته که فردا خواهد بود، دومین تریلر رسمی این فیلم اکشن مورد انتظار را به شکل اختصاصی منتشر خواهد کرد. علاوه بر این، IGN تیزرهایی از فیلم John Wick 3: Parabellum را نیز برای معرفی شخصیت‌های این قسمت منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این ۶ تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

علاوه بر این، مجله امپایر تصویر جدیدی از فیلم John Wick 3: Parabellum را منتشر کرده است که در این تصویر شخصیت شرور و منفی اصلی این قسمت را ملاقات می‌کنیم. این شخصیت زیرو نام دارد و مارک داکاسیوس نقش آن را در قسمت سوم فیلم John Wick بازی کرده است. داکاسیوس در مصاحبه با این مجله گفت که زیرو یکی از طرفداران بزرگ جان ویک است که شانس خود را برای کشتن او امتحان خواهد کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

John Wick 3: Parabellum

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش روما روسکا و هیرویوکی سانادا در یک نقش شرور و منفی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، چاد استاهلسکی وظیفه کارگردانی و دریک کولستاد وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick 3 (جان ویک ۳) را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Parabellum برای اکران در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده