نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

اولین تریلر انیمیشن Batman Vs. Teenage Mutant Ninja Turtles منتشر شد

به‌تازگی تریلر انیمیشن بتمن در برابر لاکپشت‌های نینجا (Batman Vs. Teenage Mutant Ninja Turtles) منتشر شده که کراس اور به‌شدت جذابی را به ما نشان می‌دهد.

چندی پیش اعلام شد که کمپانی برادران وارنر در حال ساخت انیمیشن Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles (بتمن در برابر لاکپشت های نینجای نوجوان جهش یافته) است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این انیمیشن مورد انتظار منتشر شده است. شما در انتهای همین پست می‌توانید این تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

داستان این انیمیشن براساس مینی سری کتاب کمیک Batman/Teenage Mutant Ninja Turtles است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود. نویسندگی و طراحی تصاویر این مجموعه کمیک برعهده جیمز تاینیون چهارم و فردی ویلیامز دوم بوده است. در این انیمیشن جذاب و ماجراجویی ما شاهد این هستیم که مسیر قهرمانان سرسخت و لاکپشتی ما، به شهر گاتهام و به طبع به مبارز شنل‌پوش برمی‌خورد. آنها با استفاده از یک پورتال میان بعدی به شهر گاتهام آمده‌اند.

قهرمانان داستان ما ممکن است در ابتدا با هم درگیر شوند و به مبارزه با یکدیگر بپردازند اما همه ما اطمینان داریم که این وضعیت تا پایان فیلم ادامه ندارد و آنها در آخر با هم متحد می‌شوند. آنها قصد دارند تا با کمک یکدیگر، شخصیت‌های شروری مانند رأس الغول، پنگوئن و جوکر را شکست دهند. اما جالب است بدانید، امکان ندارد لاکپشت‌های نینجا در جایی حضور داشته باشند و شخصیت شردر و اعضای تیم Foot Clan او، سر و کله‌شان پیدا نشود؛ شهر گاتهام هم در این قضیه استثناء نخواهد بود.

در انیمیشن بتمن در برابر لاکپشت‌های نینجای نوجوان جهش یافته، ما شاهد حضور هنرمندانی مانند تروی بیکر صداپیشه بازی The Last of Us و بازی Batman: Arkham Origins در قالب شخصیت بتمن و جوکر، دارن کریس بازیگر سریال The Assassination of Gianni Versace: American Crime Story (ترور جانی ورساچه: داستان جنایی آمریکایی) در قالب شخصیت رافائل، کایل مونی هنرمند برنامه Saturday Night Live در قالب شخصیت مایکل آنجلو، بارون وان بازیگر سریال Grace and Frankie (گریس و فرانکی) در قالب شخصیت دوناتلو و اریک باوزا هنرمند برنامه The Woody Woodpecker Show در قالب شخصیت لئوناردو خواهیم بود.

علاوه بر هنرمندان ذکر شده، ریچل بلوم بازیگر سریال Crazy Ex-Girlfriend صداپیشه شخصیت بت گرل، تام کنی صداپیشه انیمیشن سریالی Spongebob Squarepants (باب اسفنجی شلوار مکعبی) صداپیشه شخصیت پنگوئن، جان دی‌مگیو صداپیشه انیمیشن سریالی Adventure Time (زمان ماجراجویی) صداپیشه شخصیت مستر فریز، تارا استرانگ صداپیشه انیمیشن سریالی The Powerpuff Girls صداپیشه شخصیت هارلی کوئین و پویزن آیوی، کارلوس الازراکی بازیگر سریال Reno 911 صداپیشه شخصیت بین و کاس انور بازیگر سریال The Expanse صداپیشه شخصیت رأس الغول از جمله هنرمندانی هستند که در این اثر حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

در انتها انتظار می‌رود که انیمیشن Batman vs. Teenage Mutant Ninja Turtles اواخر بهار سال جاری میلادی، به صورت 4K، بلوری و دیجیتال عرضه شود.

دانلود از آپارات


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده