نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

اولین تریلر فیلم Doom: Annihilation منتشر شد

سرانجام کمپانی یونیورسال پیکچرز اولین تریلر ریبوت فیلم Doom را منتشر کرد و از نام رسمی این فیلم پرده برداشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی ریبوت فیلم Doom (رستاخیز) منتشر شده است. استودیوی یونیورسال ۱۴۴۰ که وظیفه ساخت تولیدات محصولات خانگی کمپانی یونیورسال پیکچرز را بر عهده دارد، اولین تریلر این فیلم را منتشر کرده که طبق آن، این فیلم قرار است با نام Doom: Annihilation (رستاخیز: نابودی) منتشر شود. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم هستیم که به نظر می‌رسد بودجه پایین ساخت فیلم قرار است تاثیر زیادی را روی کیفیت نهایی فیلم داشته باشد و تصاویر فیلم نیز شباهت چندانی به منبع اقتباس آن ندارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Doom: Annihilation داستان گروهی از تفنگداران فضایی را دنبال می‌کند که یک تماس پریشان کننده از پایگاه مریخ دریافت خواهند کرد. آن‌ها با موجوداتی شیطانی مواجه می‌شوند که این نیروها را به تبدیل کردن زمین به جهنم تهدید می‌کنند. تونی گیگلیو، کارگردان فیلم S.W.A.T.: Under Siege، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم Doom را بر عهده داشته است. به نظر می‌رسد که این فیلم که اقتباسی از بازی Doom است، در نهایت قرار است تنها به صورت نسخه خانگی و دیجیتالی در بازار منتشر شود، اما امکان فروش حق پخش این فیلم به شبکه‌‌های استریم نیز وجود دارد.

فیلم Doom: Annihilation قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ منتشر شودنینا برگمن در نقش کارلی، ایمی منسون در نقش جوآن دارک، لوک آلن-گیل در نقش دکتر بنت استون، دومینیک مافام، جما مور، لوئیس ماندیلور و کلیتون آدامز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doom: Annihilation حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیش از این در سال ۲۰۰۵ فیلم Doom با بازی دواین جانسون، به روی پرده‌های سینما رفت که این فیلم علاوه بر دریافت نقدهای بسیار ضعیف، در گیشه نیز عملکرد بسیار ضعیفی را داشت و به یک شکست بزرگ در گیشه تبدیل شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده