نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

ویدیو آموزشی حالت بتل رویال Battlefield V فاش شد

ویدیو لو رفته از بازی Battlefield V بازیکنان را برای مواجه شدن با چالش‌های قسمت «بتل رویال» آماده می‌کند.

اگر اخبار مربوط به بازی Battlefield V را دنبال کرده باشید، این بازی از یک حالت بتل‌رویال هم بهره می‌برد که فعلا در دسترس بازیکنانش قرار نگرفته است. حال به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، اطلاعاتی جدید از حالت بتل‌رویال بازی بتلفیلد V در قسمت Daily Order بازی نمایان شده و حالا، یک ویدیوی آموزشی از این قسمت به خصوص از بازی، در اینترنت پخش شده که در انتهای این مطلب، تماشایش خواهیم کرد.

این قسمت از بازی Firestorm نام دارد و بازیکنان می‌توانند در حالت‌های تک نفره، دو نفره و تیمی آن را تجربه کنند. نقشه‌ی حالت مذکور از وسعت زیادی برخوردار است و بازیکنان می‌توانند با وسایل نقلیه‌ی مختلفی در آن رفت و آمد بکنند. مثل دیگر بازی های سبک بتل رویال، در حالت «طوفان آتش» بازی Battlefield V سه نوع تفنگ/آیتم Rare ،Epic و Common را در سراسر نقشه می‌توانید پیدا کنید که هرکدام به طبع، قدرت و ویژگی‌های به خصوص خود را دارا خواهند بود.

با توجه به انتشار چنین اطلاعاتی از حالت بتل رویال Battlefield V، احتمالا تا موعد انتشار حالت مذکور فاصله زیادی نداریم و به زودی این حالت در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. بازی Battlefield V، ساخته‌ی EA Dice را می‌توانید همین الان روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کرد. در خلاصه‌ی بررسی صورت گرفته چنین می‌خوانیم:

Battlefield V دو روی متضاد دارد؛ روی اول یک بخش داستانی ضعیف با مراحلی بسیار ساده و خسته‌کننده، هوش مصنوعی ضعیف و روایت داستان بسیار سطحی و روی دوم، یک بخش چندنفره بسیار جذاب و سرگرم‌کننده با انواع و اقسام حالت‌های بازی متنوع و در راس همه آن‌ها حالت Grand Operation که در این نسخه به یک نوع تکامل و بلوغ خاص رسیده است. همین مساله ساخته جدید دایس را به اثری کاملا مناسب برای علاقه‌مندان به تجربیات چندنفره و شاید خسته‌کننده برای طرفداران بازی‌های داستانی تبدیل می‌کند.

در ادامه توجه شما را به تماشای این ویدیو جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده