نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

تریلر داستانی بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

تریلر داستانی بازی Mortal Kombat 11 حضور شخصیت‌هایی نظیر کسی کیج، جکی بریگز، اِرون بلک و کوتال کان را تایید می‌کند. با زومجی همراه باشید.

اگر این مدت اخبار مربوط به بازی جدید استودیو ندررلم (Netherrealm) یعنی Mortal Kombat 11 را دنبال کرده باشید، می‌دانید که سازنده‌ی بازی طی این مدت، کاراکترهای بازی را یک به یک همراه با ویدیویی کوتاه معرفی می‌کرد. حالا و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، تریلری جدید از مورتال کامبت 11 منتشر شده که اطلاعاتی جدید از داستان بازی را به اشتراک می‌گذارد.

داستان بازی حول محور یک شخصیت منفی جدید با نام کرونیکا (Kronika) و مسائل پیرامون سفر در زمان می‌گردد و به طبع، موضوع دست‌کاری در زمان، لحظاتی جذاب و هیجان‌انگیز مثل همراه شدن کاراکترها با نسخه‌ی جوان‌ترشان را در این نسخه از مجموعه‌ی مورتال کامبت خلق خواهد کرد. گفتنی است که شائوکان هم در بازی و داستانش حاضر خواهد بود و با پیش‌خرید اثر، می‌توانید او را به عنوان یک شخصیت قابل بازی، کنترل کنید. این تریلر همچنین حضور چند شخصیت نظیر کسی کیج، جکی بریگز، اِرون بلک و کوتال کان را در بازی تایید می‌کند.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ خواهد شد. گفتنی است که نسخه‌ نینتندو سوییچ بازی در تاریخ ۲۰ اردیبهشت در دسترس دارندگان کنسول هیبریدی نینتندو در منطقه‌ بریتانیا قرار خواهد گرفت. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده