// چهار شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

لانچ تریلر سریال دیجیتالی Alien: Isolation منتشر شد

کمپانی «فاکس قرن بیستم» (20th Century Fox)، از تاریخ انتشار سریال Alien: Isolation که داستان همین بازی را به شکل گسترده‌تر روایت می‌کند، پرده‌برداری کرد. همراه زومجی باشید.

مجموعه‌ی محبوب Alien که مدت‌ها قبل توسط ریدلی اسکات آفریده شد، در سال ۲۰۱۹ چهل سالگی‌اش را جشن می‌گیرد

بازی Alien: Isolation که همچنان آخرین بازی AAA منتشرشده با اقتباس از مجموعه‌ی سینمایی «بیگانه» (Alien) به حساب می‌آید، با انتشارش در سال ۲۰۱۴ میلادی، داستانی با محوریت آماندا ریپلی را نشان‌مان داد و قصه‌ی این کاراکتر را که پنجاه سال قبل، مادرش سوار بر سفینه‌ی نوسترومو در عمق فضا محو شد، چندین و چند قدم جلوتر از قبل برد. در تمامی این سال‌ها هم آماندا باور داشت که داستان زندگی مادرش و اتفاقاتی که برای او رخ داده‌اند، باید خاص‌تر و بزرگ‌تر از تمامی حقایقی باشد که او فرصت درک‌شان را پیدا کرده است. از قضا این‌طور هم بود و حالا با سریال دیجیتالی Alien: Isolation، قسمت بزرگ‌تری از قصه‌ی آماندا ریپلی و چیزهایی که او به دنبال‌شان می‌گردد، برای ما فاش می‌شوند. سریالی که مطابق گفته‌های سازندگانش، چه بازی Alien: Isolation را تجربه کرده‌اید و چه هیچ ایده‌ای درباره‌ی قصه‌گویی صورت‌گرفته در آن ندارید، شما را با روایت تازه و هیجان‌انگیزش که داستان آن بازی را شرح و بسط خواهد داد، سرگرم می‌کند. هم‌اکنون هم می‌توانید لانچ تریلر سریال را ببینید تا بیش از پیش، آن را بشناسید. Alien: Isolation در قالب هفت اپیزود ساخته شده است و خالقانش تمامی قسمت‌هایش را راس ساعت ۲۰:۳۰ روز پنج‌شنبه، ۹ اسفند سال ۱۳۹۷ شمسی به وقت ایران، در وب‌سایت IGN و کانال یوتیوب این سایت، در دسترس همگان قرار خواهند داد.

دانلود ویدیو از آپارات

این محصول جدید که ناشرش با تاکید، در ادعایی نه‌چندان معنی‌دار از آن به عنوان اولین «سریال دیجیتالی» دنیا یاد می‌کند، کات‌سین‌های بازی Alien: Isolation را برمی‌دارد و با بهبود انیمیشن‌ها و کیفیت بصری‌شان و انجام برخی موارد دیگر، لایه‌هایی را به داستان روایت‌شده با محوریت دختر الن ریپلی، می‌افزاید. فاکس برای تولید اثر توصیف‌شده، با کمپانی‌های Reverse Engineering Studios و DVgroup همکاری کرده است. تا جایی که به کمک آن‌ها، سازندگان حتی به بازسازی بخش‌هایی از گیم‌پلی اول شخص بازی هم روی آورده‌اند و چنین سکانس‌های مجددا ضبط‌شده‌ای را نیز به درون اثرشان راه می‌دهند.

Alien

اگر می‌پرسید که چرا ناشران سریال این تاریخ را برای پخش آن برگزیده‌اند، باید بدانید که مجموعه‌ی محبوب Alien که سال‌ها قبل توسط ریدلی اسکات آفریده شد، در سال ۲۰۱۹، چهل سالگی‌اش را جشن می‌گیرد. پس با توجه به تبدیل شدن سال میلادی جاری به چنین زمان جذابی در تقویم مجموعه «بیگانه»، کم‌کم می‌توان درک کرد که فاکس با انتشار بازی موبایلی Alien: Blackout، سریال هفت‌قسمته‌ی Alien: Isolation و شاید برخی آثار معرفی‌نشده‌ی دیگر در طول این سال، به نوعی قصد جشن گرفتن چهل‌سالگی آغاز تکه‌تکه شدن انسان‌ها توسط زنومورف‌هایش را دارد. جشنی که البته احتمالا همه‌ی طرفداران، دل‌شان می‌خواهد که باشکوه‌تر و بزرگ‌تر از وضع فعلی‌اش برگزار شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که سریال دیجیتالی Alien: Isolation، در نوع خودش تبدیل به محصول جذابی برای علاقه‌مندان به این مجموعه‌ی محترم می‌شود؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده