نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

آپدیت جدید بازی Star Wars Battlefront II آناکین اسکایواکر را به آن می‌ آورد

طبق جدیدترین پست توییتر بازی Star Wars Battlefront II، شخصیت محبوب مجموعه جنگ ستارگان یعنی آناکین اسکایواکر با آپدیت جدیدی در دسترس قرار می‌‌گیرد.

با وجود اینکه استودیو دایس به تازگی بازی Battlefield V را منتشر کرده و به پشتیبانی از آن می‌پردازد اما، این دلیل نمی‌شود که آن‌ها بازی‌های قبلی خود را فراموش کنند و از پشتیبانی‌شان دست بکشند. به‌ تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، با توجه به پستی که در صفحه‌ی توییتر بازی Star Wars Battlefront II به اشتراک گذاشته شده، مشخص شد که آناکین اسکایواکر، کاراکتر نام‌آشنا و محبوب سری فیلم‌های «استار وارز» در قالب تازه‌ترین آپدیت Star Wars Battlefront II، راهی اثر مذکور خواهد شد.

در پایان این پست یک ویدیو هم ضمیمه شده که در انتهای مطلب تماشایش خواهیم کرد. این ویدیو در موتور گرافیکی بازی ضبط شده و نمایی از آناکین اسکایواکری را که در بازی خواهیم دید، به تصویر می‌کشد؛ آناکین در این ویدیو کوتاه، با کنت دوکو که اخیرا به بازی اضافه شده رو به رو می‌شود. این لحظه‌ی شروع رویارویی حماسی این دو شخصیت است و در این ثانیه‌ها، ویدیوی کوتاه ما به پایان می‌رسد. گفتنی است شخصیت آناکین اسکایواکر همراه با آپدیت The Chosen One که در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) در دسترس قرار می‌گیرد، به بازی اضافه خواهد شد و با ۳۵ هزار واحد از پول رایج در بازی قابل خرید خواهد بود.

بازی Star Wars Battlefront II را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. در ادامه شما را به تماشای ویدیو رونمایی از کاراکتر آناکین اسکایواکر دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده