نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

فیلم کاپیتان مارول دارای چند صحنه پس از پایان است؛ انتشار تبلیغ تلویزیونی جدید

طبق گفته کسانی که فیلم Captain Marvel را تماشا کرده‌اند، این فیلم دارای بیش از یک صحنه پس از پایان فیلم است.

سرانجام بامداد امروز فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) برای گروهی از منتقدان و طرفداران نمایش داده شد که تنهای دقایقی پس از آن شاهد انتشار اولین واکنش‌های رسمی فیلم نیز بودیم که واکنش این افراد از تماشای فیلم بسیار مثبت بوده است و به ستایش فیلم پرداختند. با این حال، با توجه به اینکه قرار نیست نقدهای فیلم تا زمان اکران برای افشای احتمالی داستان فیلم و احتمال ارتباط آن با فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) منتشر شود، اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم منتشر نشده و تنها می‌دانیم که لحن و روند اتفاقات فیلم با دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تفاوت دارد و صحنه‌های اکشن فیلم نیز به فیلم‌های دهه ۹۰ شباهت داشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از صحنه‌های پس از پایان فیلم کاپیتان مارول منتشر شده است.

سونایا کلی، منتقد لس آنجلس تایمز، با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر به تماشای فیلم Captain Marvel واکنش نشان داد و گفت که این فیلم دارای بیش از یک صحنه پس از پایان فیلم است. با اینکه او تعداد دقیق این صحنه‌ها را اعلام نکرده، اما طبق شایعات منتشر شده، فیلم کاپیتان مارول دارای دو صحنه پس از پایان است که یک صحنه با فیلم Avengers: Endgame ارتباط خواهد داشت، اما هنوز این موضوع رسما تایید نشده است. با این حال، وجود ارتباط بین این دو فیلم قابل پیش‌بینی است، اما فیلم Captain Marvel در نهایت داستان مستقل خود را روایت خواهد کرد و به سوالاتی که اکنون وجود دارد نیز پاسخ خواهد داد. همچنین مارول یک تبلیغ تلویزیونی جدید از فیلم Captain Marvel را منتشر کرده که این تبلیغ تلویزیونی با نمایش آیرون من، کاپیتان آمریکا و ثور آغاز می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، پوستر جدیدی از فیلم Captain Marvel نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر جالب را مشاهده کنید:

Captain Marvel Poster

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده