// جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰

اپراتورهای جدید بازی Rainbow Six Siege با انتشار تریلری معرفی شدند

یوبی‌ سافت اپراتورهای جدید بازی Rainbow Six Siege را با انتشار تریلری معرفی کرد. فصل جدید این بازی در استرالیا رخ می‌دهد.

بازی Rainbow Six Siege یکی از پرطرفدارترین بازی‌های به سبک شوتر تاکتیکال است. شرکت یوبی‌ سافت هم در چهار سالی که از عرضه‌ این بازی گذشته است، دست از ارائه‌ی محتوای جدید برای این بازی نکشیده است و همچنان در ابتدای هر فصل، شاهد یک بروزرسانی بزرگ هستیم. این‌ بار تیم رینبو به استرالیا سفر می‌کند. نام فصل جدید این بازی Operation: Burnt Horizon است و هر دو اپراتور این فصل هم از همین کشور به بازی می‌آیند.

مانند روال گذشته، دو اپراتور جدید یک مهاجم و یک مدافع خواهند بود. توری تالیو فاروس با نام مستعار Gridlock‌ در نقش مهاجم ظاهر می‌شود و مکس گوس با نام Mozzie مدافع خواهد بود. اپراتور‌های جدید عضوی از نیروهای ویژه‌ی SASR استرالیا هستند. این دو اپراتور قبلا در یک مسابقه‌ی ربات‌های جنگی با یکدیگر آشنا شده‌اند.

گریدلاک می‌تواند از تیغ‌های ضد ماشین با نام Trax Stingers استفاده کند و به کمک آن، ناحیه‌ای از نقشه را برای عبور دشمنان غیر ممکن کند. از طرفی دیگر، مازی وسیله‌ای به نام Pest دارد که موقعیت مدافعان را غیر قابل شناسایی می‌کند.

اطلاعات کامل فصل جدید بازی رینبو سیکس سیج و اپراتورهای استرالیایی بازی در تاریخ ۲۸ بهمن (۱۷ فوریه) طی مسابقات 2019 Rainbow Six Siege Invitational در مونترال کانادا منتشر خواهد شد. بازی Rainbow Six Siege برای پلتفرم‌های پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

در پایان شما را به دیدن تریلر معرفی این دو اپراتور دعوت می‌کنیم.

تماشا در آپارات


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده