نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴

تریلر جدید بازی Rainbow Six Siege با محوریت نقشه Outback بسته Operation Burnt Horizon

یک گاراژ، یک پمپ بنزین و یک گیفت شاپ از مکان‌هایی هستند که در جدیدترین تریلر از بازی Rainbow Six Siege از بسته الحاقی Operation Burnt Horizon نمایش داده می‌شوند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تریلری جدید از بازی Rainbow Six Siege منتشر شده است؛ این تریلر، درواقع یک تیزر برای رویداد رونمایی از نقشه‌ی بسته‌ی الحاقی Operation Burnt Horizon است و یک دید کلی از محیطش را به تماشاگران خود می‌دهد.

همانطور که پیش‌تر و در اطلاعاتی که سازندگان بازی از این بسته‌ی الحاقی جدید منتشر کردند ذکر شد، استرالیا قرار است میزبان نبردهای پرتنش بازیکنان این بازی باشد و در این تریلر هم می‌بینیم که محیط بازی کاملا حال و هوای این منطقه را دارا است. یک گاراژ، یک متل، یک خانه‌ی جاده‌ای و مواردی از این دست را در جدیدترین تریلر بازی و همچین در محیط جدیدترین بسته‌ی الحاقی اثر مذکور خواهیم دید.

بسته‌ی الحاقی Operation Burnt Horizon به‌عنوان اولین بروزرسانی از فصل اول سال چهارم بازی Rainbow Six Siege در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. در جریان این DLC و مثل گذشته، دو اپراتور جدید یکی مهاجم یکی مدافع که حالا از نیروهای ویژه‌ی کشور استرالیا هستند به بازی اضافه خواهند شد. در توضیحات شخصیت مهاجم چنین آمده که «او به هر طریقی ماموریتش را انجام می‌دهد» و توضیحات اپراتور مدافع چنین می‌گوید که «او برای هدفش از جان مایه می‌گذارد.» هنوز جزئیات توانایی‌ها و ابزار این دو اپراتور مشخص نشده اما این‌طور به نظر می‌رسد که اپراتور مهاجم دستگاهی خواهد داشت که مدافعین را دائم تهدید می‌کند و مدافع قابلیت این را دارد که مهاجمین را گیج کند؛ گفتنی است که این دو اپراتور «موزی» و «گریدلاک» نام دارند.

بسته‌ی الحاقی Operation Burnt Horizon به شکل رسمی در تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) طی رویداد Six Invitational در مونترال رونمایی خواهد شد. بازی Rainbow Six Siege، ساخته‌ی به‌شدت محبوب یوبیسافت را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. در ادامه شما را به تماشای این تریلر جدید دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده