نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

اولین تیزر فیلم آشغال های دوست داشتنی منتشر شد

به تازگی اولین تیزر فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» به کارگردانی محسن امیر یوسفی در آستانه اکران این فیلم منتشر شد. با زومجی همراه باشید.

فیلم آشغال های دوست داشتنی، ساخته‌ی محسن امیر یوسفی یکی از پر سر و صداترین فیلم‌های چند سال اخیر سینمای ایران است. این فیلم سینمایی که شِش سال پیش تولید شده است و در این ۶ سال درگیر مسائلی مانند توقیف و ممیزی بوده، به تازگی اکران خود را آغاز کرده است. حال، بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، اولین تیزر فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» به کارگردانی محسن امیر یوسفی منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» به کارگردانی محسن امیر یوسفی با بازی بازیگرانی مانند شیرین یزدانبخش، حبیب رضائی، هدیه تهرانی، نگار جواهریان، اکبر عبدی، صابر ابر و شهاب حسینی جلوی دوربین رفته است. محسن امیریوسفی پیش از این فیلم‌های «آتشکار» و «خواب تلخ» را جلوی دوربین برده است. شهاب حسینی، بازیگر «آشغال‌های دوست داشتنی» سابقه بازی در فیلم‌های «درباره الی»، «فروشنده» و «جدایی نادر از سیمین» را دارد. شیرین یزدان بخش نیز در فیلم «ابد و یک روز» جلوی دوربین رفته است. حبیب رضایی، دیگر بازیگر «آشغال‌های دوست داشتنی» در فیلم‌هایی مانند «سرخپوست»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «آرایش غلیظ» و «اسب حیوان نجیبی است» بازی کرده است. نگار جواهریان، هدیه تهرانی و صابر ابر نیز به ترتیب سابقه بازی در فیلم‌های «طلا»، «روزهای نارنجی» و «من دیه‌گو مارادونا هستم» را دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده