نویسنده: مرتضی صوفی
// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴

دومین تریلر انیمیشن Missing Link، ساخته استودیو لایکا منتشر شد

 جدیدترین تریلر انیمیشن استاپ-موشن Missing Link (لینک گم شده) ساخته‌ی استودیوی انیمیشن‌سازی تحسین شده‌ی لایکا با نمایش بخش‌های بیشتری از داستان منتشر شد.

Missing Link (لینک گمشده)، انیمیشن جدید استودیو لایکا، داستان آقای لینک (با صداپیشگی زک گالیفیاناکیس)، موجودی نسبتاً خنگ و به طور شگفت‌آوری باهوش و با احساس، است که آخرین نمونه‌ی باقی‌مانده از نسل انسان‌های اولیه به حساب می‌آید و مثل همه‌ی گونه‌های نابود شده تنها زندگی می‌کند؛ پس جستجو برای یافتن جفت دیگری که طبق شایعات در مکانی دور زندگی می‌کند آغاز می‌شود. در این راه سِر لیونل فراست (هیو جکمن)، بهترین محقق موجودات کمیاب افسانه‌ای که از سوی اطرافیانش چندان جدی گرفته نمی‌شود و آدلینا فراتنایت (زویی سالدانا) که به تنها نقشه‌ی شناخته شده‌ی مقصد اسرارآمیزشان مسلط است، در یک جهانگردی پرماجرا برای پیدا کردن دره‌ی افسانه‌ای Shangri-La به کمک آقای لینک می‌آیند. انیمیشن Missing Link یک ماجراجویی مملو از شوخ‌طبعی، رشادت و پیام‌های عمیقی از ایمان به هدف و رسیدن به پیروزی است.

Missing Link به نویسندگی و کارگردانی کریس باتلر (نامزد اسکار برای ParaNorman) ساخته شده است. در مقام تهیه‌کنندگی آریان شاتنر (تهیه‌کننده‌ی پارانورمن و کوبو و دوتار) و تراویس نایت (که در مقام کارگردان برای کوبو نامزدی اسکار و جایزه‌ی بفتا را کسب کرد) حضور دارند.

در مقام صداپیشگی بازیگران مختلف دیگری مثل اما تامپسون (بازیگر فیلم Sense and Sensibility)، استیون فرای (The Hobbit)، تیموتی اولیفانت (Justified)، مت لوکاس (Alice In Wonderland)، دیوید ویلیامز (Little Britain)، آمریتا آکاریا (Game of Thrones) و چینگ والدس-آران (Nurse Jackie) حضور دارند.

Missing Link پنجمین اثر سینمایی استودیوی تحسین شده‌ی لایکا بعد از انیمیشن‌های Coraline (کورالاین)، ParaNorman (پارانورمن)، The Boxtrolls (باکس‌ترولز) و Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) است. همچنین این اولین فیلم استودیو لایکا محسوب می‌شود که توسط فوکس فیچرز منتشر نمی‌شود و این کار بر عهده‌ی آناپورنا پیکچرز خواهد بود که بعد از Sausage Party (سوسیس پارتی) دومین فیلم انیمیشن آنها است. این انیمیشن استاپ موشن در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین‌ ۱۳۹۸) اکران می‌شود.

در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده