نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

سریال The Walking Dead برای فصل دهم تمدید شد

شبکه AMC با انتشار تیزری اعلام کرد که سریال The Walking Dead برای فصل دهم نیز تمدید شده تا فصل‌های این سریال دو رقمی شود.

همانطور که از مدت‌ها پیش انتظار آن می‌رفت، سرانجام شبکه AMC با انتشار تیزری کوتاه اعلام کرد که سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) برای فصل دهم تمدید شده است. در این تیزر کوتاه تنها شاهد حضور گروه نجواگران (Whisperers) هستیم که این موضوع در واقع تایید می‌کند که نجواگران در فصل دهم این سریال باز خواهند گشت. پخش فصل دهم سریال The Walking Dead قرار است از ماه اکتبر ۲۰۱۹ (مهر یا آبان ۱۳۹۸) آغاز شود و قابل انتظار است که مانند فصل‌های گذشته، فصل دهم این سریال نیز در ۱۶ قسمت تولید شود که پخش آن به دو بخش ۸ قسمته تقسیم شود. شما در ادامه می‌توانید تیزر منتشر شده را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تمدید سریال The Walking Dead برای فصل دهم در حالی تایید شده که پخش نیمه دوم فصل نهم این سریال نیز از بامداد امروز آغاز شده است که تمرکز آن روی گروه نجواگران خواهد بود. در حال حاضر جزئیات زیادی از فصل دهم سریال مردگان متحرک در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که گروه نجواگران در فصل دهم این سریال نیز باز خواهند گشت. اندرو لینکلن، نورمن ریداس، لورن کوهن، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جیمز مک درمیت، کریستین سراتوس، سث گیلیام، تام پین، رایان هرست، سامانتا مورتون، کسدی مک کلنسی، برت باتلر، جان فین، ریس کویرو و زاک مک‌گاون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل نهم سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اندرو لینکلن در طول نیمه اول فصل نهم این سریال، مجموعه مردگان متحرک را ترک کرد. 

البته این پایان کار لینکلن در مجموعه مردگان متحرک نیست و او قرار است در فیلم The Walking Dead بار دیگر نقش ریک گرایمز را بازی کند. هنوز جزئیات زیادی از فیلم‌ این مجموعه در دسترس نیست، اما در حال حاضر می‌دانیم که قرار است سه فیلم اسپین آف از مجموعه مردگان متحرک تولید شود که این فیلم‌ها بزرگ و حماسی توصیف شده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده