نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵

تبلیغ تلویزیونی سوپر بول سریال The Twilight Zone با حضور جردن پیل

شبکه CBS در یک اقدام غافلگیر کننده تبلیغ تلویزیونی سریال The Twilight Zone را در حاشیه مسابقه سوپر بول منتشر کرد.

در حاشیه مسابقه سوپر بول (Super Bowl) امسال، شبکه CBS اولین تبلیغ تلویزیونی فصل جدید سریال The Twilight Zone (توایلایت زون) را منتشر کرده که در این ویدیو شاهد نمایش محل برگزاری این مسابقه فوتبال آمریکایی هستیم که پس از آن تصویر هک و سپس جردن پیل، میزبان جدید این مجموعه وارد می‌شود و در مورد این سریال صحبت می‌کند. پخش فصل جدید سریال The Twilight Zone از تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۹ (۱۲ فروردین ۱۳۹۸) از شبکه استریم CBS All Access آغاز خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جردن پیل، بازیگر و کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون) و فیلم Us (ما)، به‌عنوان مجری و راوی جدید در فصل جدید سریال The Twilight Zone حضور خواهد داشت. همچنین مارکو رامیرز، نویسنده سریال‌هایی چون سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی) و سریال Daredevil (دردویل)، وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت بازسازی این سریال را بر عهده دارد. همچنین پخش قسمت‌های بعدی سریال The Twilight Zone از تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۱۹ (۲۲ فروردین ۱۳۹۸) آغاز می‌شود. با این حال، هنوز تعداد قسمت‌های فصل جدید این سریال آنتولوژی تایید و اعلام نشده است. جان چو، ادام اسکات، سنا لیثن، کمیل نانجیانی، الیسن تولمن، گرگ کینر، دواندا وایز، جسیکا ویلیامز، استیون یون، جیکوب ترمبلی، تیسا فارمیگا، ریا سیهورن و آیک بارینهولتز، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل جدید سریال The Twilight Zone حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال The Twilight Zone طی سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ به روی آنتن رفت که موفق به دریافت دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب نیز شده است. همچنین این سریال دو بار، یعنی در دهه ۸۰ میلادی و اوایل دهه گذشته، به تلویزیون بازگشته بود. علاوه بر این، در سال ۱۹۸۳ یک فیلم سینمایی نیز بر اساس این مجموعه تولید شد و به روی پرده‌های سینما رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده