// پنجشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷

THQ Nordic تصادفا از انتشار Darksiders: Warmastered Edition برای نینتندو سوییچ خبر داد [بروزرسانی شد]

امروز به شکل تصادفی تریلری از Darksiders Warmastered Edition منتشر شد که از پورت بازی برای کنسول سوییچ خبر می‌داد. این ویدیو پس از مدت کوتاهی حذف شد.

بروزرسانی: نسخه سوییچ Darksiders Warmastered Edition رسما معرفی شد. بازی قرار است در تاریخ ۲ آوریل (۱۳ فروردین ۹۸) برای کنسول نینتندو منتشر شود.

استودیوی THQ Nordic امروز اعلام کرد که اولین قسمت از بازی Darksiders به زودی راهی کنسول نینتندو سوییچ خواهد شد. البته شاید بهتر است بگوییم THQ از نسخه سوییچ بازی رونمایی و بلافاصله تریلر معرفی را حذف کرد. ساعاتی قبل یک تریلر از Darksiders Warmastered Edition (نسخه ریمستر اولین قسمت بازی) در سایت رسمی THQ Nordic مشاهده و پس از مدت کوتاهی حذف شد. ظاهراً این تریلر به شکل تصادفی به انتشار در آمد و معرفی رسمی‌ را که THQ برایش برنامه‌ریزی کرده بود لو داد. صفحه مذکور در سایت استودیو اکنون لینکی به گیف «چیزی برای دیدن نیست» از فیلم The Naked Gun را قرار داده است.

البته راه یافتن بازی Darksiders به کنسول سوییچ چندان هم غافلگیر کننده نیست. مدتی می‌شود که THQ Nordic در صفحه توییترش به شکل جسته گریخته از وجود این بازی خبر می‌دهد؛ بنابراین بسیاری، دیر یا زود انتظار این خبر را داشتند. در حال حاضر مشخص نیست که Darksiders Warmastered Edition هنگام انتشارش چه قیمتی خواهد داشت، ولی باید گفت که پورت نسخه دوم بازی برای این پلتفرم اجتناب ناپذیر است. البته با معرفی رسمی بازی که انتظار می‌رود به همین زودی‌ها هم باشد، از جزئیات بیشتر مطلع خواهیم شد. حالا که قضیه لو رفته، دیگر نیازی به پنهان کاری نیست.

تا زمان معرفی رسمی می‌توانید تریلر لو رفته بازی را در پایین تماشا کنید. سایت Nintendo Everything موفق شد در زمانی که ویدیو آنلاین بود، آن را ذخیره کند.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده