// دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳

اولین تریلر Project Z، بازی جدید دراگون بال منتشر شد

کمپانی باندای نامکو در جریان مسابقات فینال Dragon Ball FighterZ، تریلر و تصاویری از بازی جدید نقش آفرینی و اکشن این مجموعه با نام پروژه Project Z منتشر کرد.

مسابقات نهایی بازی‌ مبارزه‌ای Dragon Ball FighterZ که با نام World Tour Finals شناخته می‌شود، دیشب به اتمام رسید. در این میان، کمپانی باندای نامکو (‌Bandai Namco) در جریان این مسابقات اطلاعاتی از بازی جدیدی که از سری دارگون بال با نام Project Z معرفی شده است، به اشتراک گذاشت. این بازی در حالی که از بازی فایترز الهام گرفته است، در سبک اکشن و نقش آفرینی طراحی شده است. البته گفتنی است که Project Z دو هفته پیش معرفی شد، اما سازندگان به جزئيات این بازی اشاره‌ای نداشتند. حال سازندگان با انتشار تریلر و تصاویری طرفداران را بیشتر با این پروژه آشنا کردند.

نبرد بین دو کاراکتر گوکو و پیکولو از حضور این دو شخصیت حماسی سری دراگون بال در بازی خبر می‌دهد. در آن سو نبرد حساسی بین دو کاراکتر سایان ساگا و فریزا ساگا نیز رخ داد که همانند دو کاراکتر پیشین در جمع کاراکترهای این بازی به چشم می‌خوردند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از بخش داستانی این اثر منتشر نشده است و باید منتظر ماند.

در ادامه محیط‌های این بازی نیز به نمایش گذاشته شد که گوکو در آن قدم برمی‌داشت. محیط‌های یاد شده در سری مانگا و انیمه مجموعه دراگون بال فایترز نیز وجود داشت. بازی Project Z Dragon Ball در حال حاضر در استودیو سایبر کانکت 2 (CyberConnect2) در دست ساخت قرار دارد. گفتنی است که ساخت بازی Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm در کارنامه کاری این استودیو دیده می‌شود.

پیش از اتمام مسابقات World Tour Finals، کمپانی باندای نامکو مدل کاراکترهای این بازی را به معرض نمایش قرار داد که در واقع ظاهر سایان ساگا شخصیت‌های گوکو و گوهان است. پس از آن محتویات سیزن پس بازی مبارزه‌ای Dragon Ball FighterZ معرفی شد و تمام بازیکنان این رشته را به وجد آورد. گفتنی است که بازیکن افسانه‌ای بازی‌های مبارزه دوبعدی یعنی کازونوکو همانند همیشه توانست عملکرد بسیار قوی از خود نشان دهد و مقام اول را در جریان این مسابقات کسب کند.

در حال حاضر سازندگان در استودیو سایبرکانکت 2 و کمپانی باندای نامکو از نام اصلی پروژه نقش آفرینی و اکشن دراگون بال Project Z رونمایی نکرده‌اند و باید تا اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم. البته مشخص شد که بازی مذکور روی پلتفرم‌های مدرن یعنی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. در پایین می‌توانید تصاویر و تریلر معرفی این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

project z

نظرات خود را در مورد بازی نقش آفرینی از سری دراگون بال با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده