نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

سومین Elusive Target بازی Hitman 2 با انتشار یک تریلر در دسترس قرار گرفت

میراندا جیمسون، این ارزیاب و قیمت‌گذار آثار هنری، سومین Elusive Target بازی Hitman 2 است که از امروز می‌توانید با مامور ۴۷ او را از صحنه روزگار محو کنید!

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو IO Interactive که اخیرا بازی Hitman 2 را ساخته، سومین Elusive Target این بازی را با انتشار یک تریلر، در دسترس بازیکنان قرار داد. Elusive Target جدید بازی میراندا جیمسون نام دارد و در بازی با نام «ارزیاب» از او یاد می‌شود؛ میراندا ارزیاب آثار هنری و یکی از اعضای بزرگ و بالامرتبه‌ی یک باند قیمت‌گذاری روی آثار هنری است. جیمسون اخیرا یک گروه از دزدها را به‌خدمت گرفت و یک تابلوی نقاشی ارزشمند را از یکی از مشتریانش سرقت کرد. مشتری جیمسون اما بیکار ننشسته و برای پس گرفتن تابلوی ارزشمند خود، دست به دامن آژانس ICA شده و اینجا است که مامور ۴۷ وارد کار می‌شود.

Elusive Target جدید بازی از تاریخ ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) تا ۳ فوریه (۱۴ بهمن) در دسترس بازیکنان خواهد بود. با انجام دادن موفقیت‌آمیز این ماموریت، یک لباس جدید (Tuxedo And Mask With Gloves Suit) را به‌دست خواهید آورد.

بازی Hitman 2 در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده چنین می‌خوانیم:

بازی Hitman 2 اثری است که در بسیاری از بخش‌های خود از داستان گرفته تا گیم‌پلی، پیشرفت محسوسی داشته است و بخش‌های جدیدی که به آن اضافه شده‌اند به خوبی با فضای کلی بازی هماهنگ هستند و تجربه هیتمن 2 را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. در کنار این، بازی همچنان آزادی عمل بالایش را همراه با نقشه‌های وسیع و تو در توی خود حفظ کرده است و تجربه‌ای کامل، لذت‌بخش و ارزشمند از یک مخفی‌کاری را ارائه می‌دهد که به این راحتی‌ها از بازی کردنش خسته نخواهید شد.

بازی Hitman 2 را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید. در ادامه توجه شما را به تریلر جدیدترین Elusive Target بازی جلب می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده