// چهار شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴

بازی استراتژی Total World War معرفی شد

بازی Total World War که در سبک استراتژی نوبتی ساخته شده، برای پی سی و نینتندو سوییچ معرفی شد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Zero Games Studios اقدام به معرفی بازی Total World War کرده که در سبک استراتژی نوبتی ساخته شده و قرار است در اواخر سال جاری میلادی برای پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شود. این بازی شما را به  جنگ‌های استراتژی مدرنی می‌برد که در آن می‌توانید از قابلیت‌های سیاسی نیز استفاده کنید و یکی از چندین رئیس جمهوری را که از روی شخصیت‌های واقعی، اما با نام غیر واقعی ساخته شده‌اند انتخاب کنید. بازی Total World War دارای قابلیت بازی همزمان چهار بازیکن است و در محیطی ایزومتریک جریان دارد که می‌توانید مهره‌های خود را روی نقشه کاشی-مانند آن حرکت دهید و به تصرف مناطق مختلف بپردازید. همانند بازی Advance Wars، هنگامی که یک نبرد در بازی درمی‌گیرد، صفحه‌ی بازی تغییر می‌کند و شما به یک میدان نبرد فانتزی هدایت می‌شوید که می‌توانید نیروهای خود را در آن کنترل کنید. تریلر این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اینطور به نظر می‌رسد که سازندگان بازی در کنار میدان نبرد، به آن حس و حال طنزآلود نیز داده‌اند که توانسته‌اند با شخصیت‌های اصلی آن که بر اساس روسای جمهور واقعی ساخته شده، تا حدی شوخی کنند. البته هر یک از این شخصیت‌ها دارای کمپین مخصوص به خود نیز هستند که می‌توانید آن را تجربه کنید. سیستم نوبتی بازی (Turn Based) که به شکلی عمیق طراحی شده، برای افراد تازه‌کار هم مناسب است و در آن می‌توان استراتژی‌های متنوعی را برای پیروزی بر دشمن رقم زد. از جمله سایر ویژگی‌هایی که این بازی دارد و می‌توانید در تریلر آن نیز مشاهده کنید، وجود آب و هوای پویا است که به حالت‌های آسمان صاف، بارانی، برفی، مه گرفته و طوفانی تقسیم‌بندی می‌شود. به این ویژگی، بیش از ۵۰ نقشه‌ی منحصربه‌فرد و بیش از ۵۰ نیروی متنوع را نیز اضافه کنید. به عنوان مثال شما در این بازی شاهد وسایلی مانند تانک سبک C69-2 مربوط به کشور چین، خودروهای گشت‌زنی روسی و سلاح M19 Magus آمریکایی خواهید بود.

حملات ترکیبی و همچنین سلاح‌های ویژه‌ی هر دولت نیز بخشی از امکانات این بازی استراتژی هستند. همانطور که در تریلر نیز مشاهده می‌کنید، در بخشی از آن شاهد شلیک یک بمب بزرگ موسوم به Fat Man توسط یکی از شخصیت‌های بازی به‌نام Donny (ساخته شده از روی دونالد ترامپ) هستید که خرابی بسیاری به بار می‌آورد. در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که بازی بخش چندنفره‌ی آنلاین داشته باشد که البته با توجه به اینکه هنوز بازی در حال توسعه است، باید صبر کرد و دید که در آینده چه اطلاعاتی از آن منتشر خواهد شد. بازی Total World War قرار است در تاریخی نامعلوم در اواخر سال جاری میلادی برای پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده