نویسنده: حسین صدری
// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

تریلر و جزئیات جدیدی از بازی Layer of Fear 2 منتشر شد

جدیدترین تریلر بازی ترسناک Layer of Fear 2 می‌تواند شما را از سینما هم بترساند! تازه‌ترین ساخته‌ی Bloober Team همچنان به بازی قبلی وفادار است و همه‌ی المان‌های مطلوب آن را با سر و شکلی تازه به میدان آورده تا شما را بترساند.

تریلر جدیدی از تازه‌ترین ساخته‌ی تیم‌های Gun Media و Bloober Team یعنی بازی ترسناک Layers of Fear 2 منتشر شده که می‌تواند شدیدا شما را بترساند! البته شاید در میزان ترسناک بودن این تریلر قدری اغراق کرده باشیم، اما می‌توانید در آن المان‌هایی را مشاهده کنید که اگر به صورت تئوری آن‌ها را تصور کنید، می‌توانند شما را سر جایتان میخکوب کنند! این تریلر اندکی نسبت به چیزهایی که پیشتر از این بازی منتشر شده بود، مبهم‌تر به نظر می‌رسد و همین باعث می‌شود آن حس عجیب و غریب ناشناختگی در سرتاسر آن پخش شود. صدای ترسناک راوی تریلر یعنی تونی تاد نیز ویژگی دیگری است که بر میزان دلهره‌آور بودن این تریلر می‌افزاید.

تریلر بازی با فضایی آرام آغاز می‌شود؛ فضایی که به نظر می‌رسد محوطه‌ی بیرونی یک کشتی نفرین شده است. همه چیز آرام و طبیعی به نظر می‌رسد و زمانی که شخصیت اصلی وارد می‌شود می‌تواند یک راهروی ساکت و آرام اما مشکوک را ببیند. اما به هنگام چرخش دوربین ناگهان همه‌چیز به طرز ترسناکی عوض می‌شود و شما راهرویی را می‌بینید که به طرز کابوس‌واری شیطانی و ترسناک جلوه می‌کند؛ راهرویی که با رنگ قرمز آزاردهنده‌ای احاطه شده و درهای آن مدام باز و بسته می‌شوند. شما می‌توانید این تریلر را در ادمه مشاهده کنید.

بازی Layers of Fear 2 در ماه اکتبر سال گذشته به صورتی رسمی با یک تریلر معرفی شد و سازندگان اطلاعاتی را منتشر کردند که نشان می‌داد در این قسمت قرار است به سراغ تعریف کردن چه قصه‌هایی بروند و چه ایده‌هایی برای داستان‌سرایی در این کشتی متروکه سر دارند. همچنین یک ویدیوی دیگر نیز از سازندگان بازی به انتشار رسیده که به صورت دقیق‌تری به روند ساخت و تولید بازی می‌پردازد. صحبت‌های کارگردان و تیم سازندگان بازی در این ویدیو، روشن می‌کند که باید از این بازی چه انتظاراتی داشت و هویت آن را چگونه پنداشت. به گفته‌ی بارتوز کاپرون، طراح ارشد و تهیه کننده‌ی بازی:

در حالی که روی دنباله‌ای برای بازی Layers of Fear کار می‌کردیم، هدفمان این بود که همه‌ی ویژگی‌هایی را که در بازی قبلی دوستشان داشتیم در این بازی هم حفظ کنیم. فضاهای داخلی‌ای که مملو از ترس‌های روانشناختی بودند، محیط‌هایی که مدام جابه‌جا می‌شدند و در حال تغییر بودند، داستان غنی و چند لایه‌ای که گیمرها را راضی می‌کرد درباره‌ی چیزهایی که در دنیای بازی تجربه می‌کنند کنجکاو شوند و آن را تا انتها دنبال کنند؛ همه‌ی این‌ها ویژگی‌های مطلوبی بود که قصد داریم در بازی جدید نیز حفظ‌شان کنیم.

داستان بازی جدید نیز قرار است به بازی قبلی وفادار بماند. این بار نیز موضوع درباره‌ی هنر است و سازندگان آن فضای هنری ترسناک قبلی را حفظ کرده‌اند تا از بار روانی همیشگی بازی کاسته نشود؛ البته این بار آن‌ها به جای هنر نقاشی، تصمیم گرفته‌اند به هنر سینما و تاریخچه‌ی آن بپردازند که در نوع خودش ایده‌ی بسیار تحسین‌برانگیزی است!

دنباله بازی Layers of Fear قرار است تا در سال جاری میلادی راهی بازار شود اما هنوز دقیقا مشخص نیست که بازی را روی کدام پلتفرم‌ها خواهیم دید. بازی قبلی این سازندگان یعنی Layers of Fear اثری تحسین‌شده در سبک وحشت روان‌شناختی بود که هم‌اکنون می‌توانید آن را روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و حتی مک تجربه کنید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

نظر شما درباره‌ی این بازی ترسناک و دنباله‌ی آن چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده