// چهار شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷

تریلر داستانی بازی The Division 2 منتشر شد

به‌تازگی کمپانی یوبیسافت، تریلر داستانی جدیدی را از بازی The Division 2 در دسترس قرار داد.

بازی The Division 2 را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار دانست که در اسفند ماه در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. یکی از مواردی که کاربران دغدغه‌ی‌ آن را دارند، محتوای کافی در روز عرضه و یک روایت داستانی قابل قبول است. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی دیویژن 2، تریلر داستانی جدیدی را از این بازی منتشر کرده است.

در جریان بخش داستانی، شاهد ماموران دیویژن هستیم که پس از حل مشکلات نیویورک، این بار وارد واشنگتن دی‌سی شده‌اند تا جلوی دشمنان را بگیرند. در این نسخه دشمنان شما فرقه‌ای از سربازان هستند که می‌خواهند دموکراسی را از بین ببرند. به‌عبارتی داستان بازی هفت ماه پس از وقایع نسخه‌ی پیشین روایت می‌شود و حال واشنگتن دی‌سی در خطری جدی به‌سر می‌برد. اگر این شهر سقوط کند، امید همه‌ی مردم از بین خواهد رفت. حال سربازان دیویژن که تجربه‌ی حضور در نبردهای سخت را دارند، یک بار دیگر به‌عنوان آخرین امید مردم ظاهر می‌شوند تا جلوی مشکلات را بگیرند و آن‌ها را حل کنند.

یکی از ویژگی‌هایی که در بازی The Division 2 تغییر کرده است، سیستم پیشرفت بازیکنان است. در جریان بازی دیویژن 2، بازیکنان به نیروی‌های تخصصی مختلفی از جمله Demolitionist ،Sharpshooter و Survivalist دسترسی خواهند داشت. هر کدام از این نیروهای تخصصی سیستم پیشرفت و ویژگی‌ و مهارت‌های مخصوص به خودشان را دارند؛ از این رو بازیکنان می‌توانند با توجه به سبک و شیوه‌ی بازی کردن‌شان، نیروی متخصص خود را انتخاب کنند. از طرفی یوبی سافت سعی کرده است جهانی پویا را خلق کند. جهان بازی شامل گروه‌ها و فرقه‌های مختلفی می‌شود که هر کدام برای زنده‌ماندن و کسب قدرت نیاز به دارو، غذا و موارد مشابه دارند.

حال امکان دارد در طول تجربه‌تان شاهد درگیری‌های گروه‌های مختلف با یکدیگر باشید. بازماندگان و نجات یافتگان هم نقش مهمی را در بازی ایفا می‌کنند. در دیویژن 2 بازماندگان پایگاه‌های عملیاتی شما را خواهند ساخت؛ از این رو باید با آن‌ها در ارتباط باشید و خواسته‌های‌شان را انجام بدهید. در ادامه می‌توانید ویدیو داستانی بازی The Division 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی The Division 2 در تاریخ ۲۴ اسفند ماه (۱۵ مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین کاربران با ثبت از اینجا می‌توانند نسبت به دریافت بتای خصوصی بازی اقدام کنند. این بتا از تاریخ ۱۸ بهمن ماه (هفت فوریه) آغاز خواهد شد و تا تاریخ ۲۱ بهمن ماه (۱۰ فوریه) ادامه دارد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده