نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

سریال انیمیشنی Warhammer 40K در دست ساخت است

کمپانی Games Workshop با انتشار تیزر تریلری از ساخت سریال انیمیشنی Warhammer 40K با نام Angels of Death خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت یک سریال انیمیشنی براساس مجموعه بازی Warhammer 40K (وارهمر ۴۰ کی) تایید و اعلام شده است. کمپانی Games Workshop با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه اعلام کرد که این انیمیشن سریالی قرار است Angels of Death (فرشتگان مرگ) نام داشته باشد و شخصی که تجربه ساخت انیمیشن Helsreach و فیلم Guardsman را که یک فیلم لایو اکشن از مجموعه Warhammer است، در کارنامه داشته، وظیفه کارگردانی و ساخت این سریال را بر عهده خواهد داشت. این کمپانی با انتشار یک بیانیه در بلاگ رسمی خود گفت:

ما بار دیگر تاریکی تلخی از زندگی آینده خیلی دور را ارائه خواهیم کرد که هرگز مثل آن را ندیده بودید. برای یک نبرد حماسی، فداکاری قهرمانانه، انفجارهای گسترده، مبارزه‌ها و دوئل‌های بسیار بی‌رحمانه و برخی از صحنه‌های دیالوگ‌ محور که قلب‌ها را آتش می‌زند و خواهد شکست، آماده باشید.

شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر سریال Angels of Death را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا از یوتیوب

سریال Angels of Death داستان گروهی از سربازهایی با نام Blood Angels Space Marines را که زره‌هایی به رنگ قرمز بر تن دارند، روایت می‌کند. وظیفه نوشتن فیلمنامه این سریال بر عهده یکی از نویسندگان مجموعه کتاب‌های علمی-تخیلی Black Library کمپانی Games Workshop است و ریچارد بویلان، طراح سینمایی کمپانی الکترونیک آرتز و شخصی که فیلم لایو اکشن و کوتاه Guardsman را نیز ساخته، در ساخت انیمیشن Angels of Death نقش خواهد داشت. او پیش از این نیز روی انیمیشن Helsreach کار کرده بود که یک سریال انیمیشنی براساس رمان‌های Black Library بوده است. بویلان در یک پیام ویدیویی به Polygon گفت:

من می‌توانم اطلاعات خیلی محدود و کمی را بازگو کنم و در حال حاضر می‌توانم بگویم که به غیر از من، بومن مدین، نویسنده و تهیه کننده فیلم Guardsman نیز برای ساخت این سریال انیمیشنی همکاری خواهد کرد. این سریال قرار است مانند Helsreach باشد؛ با این تفاوت که پشتیبانی کامل Games Workshop با یک بودجه کامل در اینجا وجود خواهد داشت و این بخش از نظر من بهترین بخش است.

انتظار می‌رود که سریال Angels of Death در سال ۲۰۱۹ از طریق یوتیوب منتشر شود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده