نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

اولین تریلر فیلم Brexit با بازی بندیکت کامبربچ منتشر شد

شبکه HBO و Channel 4 اولین تریلر فیلم Brexit (برکسیت) با بازی بندیکت کامبربچ را منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Brexit منتشر شده است. شبکه HBO و Channel 4 که برای ساخت این فیلم با یکدیگر همکاری کرده‌اند، به‌تازگی اولین تریلر این فیلم را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد ظاهر کاملا متفاوت بندیکت کامبربچ در این فیلم تلویزیونی جنجالی هستیم. فیلم Brexit داستان زندگی افراد و استراتژیست‌هایی را به تصویر خواهد کشید که تلاش می‌کنند تا مردم را برای رای دادن به خروج انگلستان از اتحادیه‌ اروپا متقاعد کنند و این افراد نقش کلیدی را در این داستان خواهند داشت. این تریلر نیز بخش‌هایی از پشت صحنه این گروه را به تصویر می‌کشد که کامبربچ نقش دومینیک کامینگز، استراتژیست ارشد و گرداننده‌ی اصلی تشکیلات Vote Leave را در این فیلم بر عهده دارد که این کمپانی برای متقاعد کردن مردم انگلستان برای رای دادن به خروج از اتحادیه اروپا فعالیت کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در اولین تریلر فیلم Brexit شاهد حضور شخصیت‌های مهمی چون کریگ الیور، متیو الیوت و غیره نیز هستیم. فیلم Brexit قرار است در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۹ دی امسال) از شبکه HBO منتشر شود. توبی هینز وظیفه کارگردانی و جیمز گراهام وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم برکسیت را بر عهده داشته‌اند. بندیکت کامبربچ، روری کینیار، جان هفرنان، لیز وایت، کایل سالر، لی بوردمن، نیکولاس دی، ریچارد گودینگ و الویر مالتمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Brexit حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند. همچنین این فیلم قرار است توسط شبکه چنل ۴ (Channel 4) در بریتانیا و ایرلند نیز منتشر شود.

در سال ۲۰۱۶ و پس از یک رفراندوم و همه‌پرسی مردمی، بخش بسیار زیادی از مردم کشور انگلستان به خروج کشور خود از اتحادیه‌ی اروپا رای مثبت دادند. از دامینیک کامینگز به‌عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی و کلیدی رفراندوم خروج انگلستان از اتحادیه اروپا نام برده می‌شود که او رهبر کمپین خروج این کشور از این اتحادیه بوده است که این رفراندوم امروز بیشتر با نام برکسیت شناخته می‌شود که پس از آن برکسیت با واکنش‌هایی منفی مثل واکنش‌های هنرمندان بریتانیایی مواجه شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده