// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

تیزر فصل پنجم سریال Gotham ملحق شدن ریدلر و پنگوئن به گوردون را نشان می‌دهد

تیزر فصل پنجم و پایانی سریال محبوب Gotham به ملحق شدن ریدلر و پنگوئن به کاراکتر جیم گوردون می‌پردازد. با زومجی همراه باشید.

تنها چند هفته تا انتشار فصل پنجم و پایانی سریال مورد انتظار Gotham (گاتهام) باقی مانده است که شاهد انتشار تیزری از این فصل توسط شبکه فاکس هستیم. اما نکته جالبی که باید اشاره کرد آن است که در این تریلر ما شاهد تشکیل یک تیم شامل جیم گوردون، ریدلر و پنگوئن هستیم تا در نبردی سنگین از گاتهام محافظت کنند.

در ادامه اخبار، چندی پیش خبر‌گزاری ددلاین گزارشی با این تیتر منتشر کرد که شین وست به تیم بازیگران فصل پنجم و پایانی سریال گاتهام ملحق شده است. در این خبر همچنین ذکر شد که این بازیگر قرار است به عنوان ایفا کننده نقش کلیدی ادواردو دورانس (Eduardo Dorrance) در این سریال حضور چشمگیری داشته باشد. با توجه به گزارش، داستان این کاراکتر به این صورت آمده است که ادواردو به عنوان یکی از دوستان و همرزمان جیم گوردون (بن مک‌کنزی) که پس از جنگ ارتباطش با او برای مدت طولانی قطع شده است و حال بعد از سال‌ها برای کمک به گوردون در نظم بخشیدن به گاتهام همراه با گروهی متشکل از سربازان بسیار ماهر و آموزش دیده بازگشته است. حال که به طور رسمی از سوی فاکس حضور شین وست به عنوان بازیگر نقش بین تایید شده است انتظار طرفداران برای تماشای این فصل بیش از پیش شده است. 

اما شاید یکی از خوشحال کننده و امیدوار کننده‌ترین اخبار انتشار یافته حول این فصل، حضور یافتن بروس وین در لباس بتمن بود. عوامل سازنده و همچنین شبکه فاکس قرار است در آخرین اپیزود فصل پایانی بالاخره ظاهر نهایی بروس وین یا همان بتمن، کاراکتر فوق‌العاده محبوب کتاب‌های مصور و دنیای ابرقهرمانی دی سی را به نمایش بگذارند. طی رویداد کامیک کان شهر نیویورک بود که اطمینان پیدا کردیم بتمن به طور یقین در آخرین اپیزود سریال گاتهام  حضور خواهد داشت و باعث هیجان تماشاگران می‌شود. براساس اطلاعات به‌دست آمده سازندگان قصد دارند ظاهر بتمن در قسمت پایانی این سریال را مشابه ظاهری که این شخصیت در فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی بر‌می‌خیزد) داشت به نمایش بگذارند.

جان استفنز، شورانر مجموعه تلویزیونی گاتهام در این باره می‌گوید:

فکر کنم این لباس مات‌تر است؛ اگر بخواهم با لباس‌های دیگر مقایسه‌اش کنم می‌گویم که به ظاهر بتمن در فیلم شوالیه تاریکی بر‌می‌خیزد نزدیک‌تر است.

شما همچنین در ادامه می‌توانید این تیزر تازه منتشر شده را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

بن مک‌کنزی در نقش کاراگاه جیمز گوردون، دانل لوگ در نقش هاروی بولاک، دیوید مازوز در نقش بروس وین، مورنا باکرین در نقش لزلی تامپکینز، شان پرتوی در نقش آلفرد، رابین لرد تیلور در نقش ازوالد کابلپات یا پنگوئن، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل یا کت وومن، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما یا ریدلر، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشس فاکس، درو پاول در نقش بوچ گیلزن یا سالامون گراندی، ارین ریچاردز در نقش باربارا کین، الکساندر صدیق در نقش راس الگول، کریستال رید در نقش سوفیا فالکون و شین وست در نقش بین از جمله بازیگران و هنرمندانی هستند که در سریال گاتهام به ایفای نقش می‌پردازند.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده