نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

احترام به نیکل بک در تریلر جدید فیلم Once Upon a Deadpool

تریلر جدیدی از فیلم Once Upon a Deadpool با محوریت احترام به گروه نیکل بک منتشر شده است.

به‌تازگی کمپانی فاکس قرن بیستم رسما نسخه PG-13 فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) را تایید و نام رسمی این فیلم را اعلام کرد. نسخه متفاوت دنباله فیلم Deadpool (ددپول) قرار است با نام Once Upon a Deadpool (روزی روزگاری یک ددپول) اکران شود و درجه سنی این فیلم به‌جای درجه سنی بزرگسال (R)، قرار است PG-13 باشد. ماه گذشته نیز اولین تریلر این فیلم منتشر شد که در این تریلر بیشتر با این نسخه فیلم آشنا شدیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم Once Upon a Deadpool را منتشر کرده است. این تریلر که توسط رایان رینولدز منتشر شده، تنها در آن شاهد حضور ددپول و فرد سویج، بازیگر فیلم The Princess Bride (عروس شاهزاده)، هستیم که ددپول به سویج می‌گوید که چرا او باید به گروه راک محبوب نیکل بک (Nickelback) احترام بگذارد. پیش از این ددپول در تریلر اول این فیلم با این گروه شوخی کرده بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Once Upon a Deadpool یک فیلم کریسمسی خواهد بود که قرار است دارای صحنه‌های جدیدی نسبت به نسخه اصلی فیلم نیز باشد. گفته می‌شود که این فیلم بیش از ۲۰ دقیقه صحنه جدید را نسبت به فیلم Deadpool 2 خواهد داشت، اما جزئیات کامل آن هنوز منتشر نشده است. همچنین قرار است از هر بلیتی که برای این فیلم فروخته می‌شود، یک دلار به موسسه مبارزه با سرطان اهدا شود و دلیل موافقت رایان رینولدز با این نسخه نیز همین موضوع عنوان شده است. فیلم Deadpool 2 که اواخر ماه اردیبهشت امسال اکران شده بود، در مجموع ۳۱۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

فیلم Once Upon a Deadpool قرار است در تاریخ ۱۲ دسامبر امسال (۲۱ آذر) اکران شود و اکران محدودی را تجربه خواهد کرد. جاش برولین، زازی بیتز،‌ استفان کاپیساک، برایانا هیلدبرند، جولیان دنیسون و کوتسونا شیئوری، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده