// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳

مرحله تاریک بازی Human Fall Flat همراه با تریلری منتشر شد

بازی Human Fall Flat میزبان مرحله‌ای تاریک شد. این مرحله یک بسته‌ی الحاقی رایگان برای بازی است.

در طی رویداد Kinda Funny Games، استودیوی Curve Digital، ناشر بازی Human Fall Flat، با انتشار تریلری، از عرضه‌ی یک بسته‌ی الحاقی رایگان برای این بازی خبر داد. این بسته‌ی الحاقی Dark نام دارد و مرحله‌ای را در محیطی تاریک و کم نور به بازی اضافه می‌کند. این بسته‌ی الحاقی از امروز، ۱۹ آذر (۱۰ دسامبر)، در شبکه‌ی استیم، به صورت رایگان عرضه شده است.

مکان‌هایی که در این مرحله ساخته شده است شامل یک برج ساعتی قدیمی، عمارت و غاری است که در آن خط آهن وجود دارد. تمام این مکان‌ها در شب و تاریکی قرار دارند. در مسیر حرکت این مرحله تنها فانوس‌ها با نور کم خود مسیر را برای شما روشن می‌کند. در مرحله جدید معماهای پیچیده و مرموزی انتظار شما را می‌کشند.

همراه با عرضه شدن این مرحله، چند لباس جدید، که هماهنگ با زمینه‌ی مرحله‌ی جدید بازی است، هم برای شخصی‌سازی هرچه بیش‌تر شخصیت اصلی شما اضافه خواهد شد. یک لباس با طرح اسکلت و دیگری با طرح جادوگر عرضه می‌شود. آهنگ پس‌زمینه بازی هم برای این مرحله مخصوص بوده و فضایی شبح‌زده و ترسناک را ایجاد می‌کند.

بازی Human Fall Flat یک بازی بر پایه فیزیک است که در آن معماهایی را حل می‌کنید تا خود را از رویایی که در آن گیر افتاده‌اید، نجات دهید. استودیوی No Breaks Game سازنده‌ی این بازی است. این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و ویندوز در دسترس است. توجه شما را به دیدن این تریلر زیبا دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده