نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

اولین تیزر تریلر فیلم Artemis Fowl منتشر شد

کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر و پوستر رسمی فیلم Artemis Fowl (آرتمیس فاول) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر فیلم Artemis Fowl منتشر شده است. کمپانی والت دیزنی به‌تازگی اولین تریلر این فیلم را منتشر کرده که در آن برای اولین‌بار شاهد تصاویر رسمی فیلم لایو اکشن آرتمیس فاول هستیم. این فیلم اقتباسی از رمانی ۸ جلدی به همین نام اثر اوئن کالفر است که در اولین تریلر آن شاهد حضور آرتمیس و باتلر هستیم که علاوه بر نمایش گذشته آرتمیس، شروع ماجراجویی این شخصیت نیز نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین والت دیزنی اولین پوستر رسمی فیلم Artemis Fowl را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Artemis Fowl Poster

فیلم Artemis Fowl داستان شخصیتی به‌نام آرتمیس فاول، نوجوان ۱۲ ساله‌ی نابغه را روایت می‌کند که او به همراه محافظ شخصی‌اش باتلر، سروان هالی شورت از نیروی ویژه‌ی پلیس زیرزمینی اجنه (Lower Element Police - LEP) را گروگان گرفته و در ازای آزادی او یک تن شمش طلای ۲۴ عیار از اجنه که از دست انسان‌ها پنهان شده و به زیر زمین پناه برده‌اند می‌خواهد. او در طی زندگی خود به ناچار مجبور می‌شود تا به میدان نبرد بزرگ و پر از حیله‌ای برود که در سمت دیگر آن یک نژاد اجنه و پریان پنهانی وجود دارد. آرتمیس احتمال می‌دهد که همین اجنه‌ها مسئول ناپدید شدن پدرش باشند.

فردیا شاو در نقش آرتمیس فاول، نانسو آنوزی در نقش باتلر، جش گد در نقش مالچ دیگامز، جودی دنچ در نقش جولیوس روت، لارا مک دانل در نقش سروان هالی شورت، میراندا ریسون در نقش آنجلینا فاول، جاش مک‌گوایر، هانگ چائو، نیکش پتل، جیک دیویس، ریچل دنینگ، مت جسپ، سیمونه کربی، سالی مشام و آدریان اسکاربورو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Artemis Fowl حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده کنت برانا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Thor (ثور)، فیلم Cinderella (سیندرلا) و فیلم Murder on the Orient Express (قتل در قطار سریع‌السیر شرق)، بوده است.

فیلم Artemis Fowl برای اکران در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده