نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

اولین تریلر نیمه دوم فصل نهم سریال The Walking Dead منتشر شد

شبکه AMC اولین تریلر نیمه دوم فصل نهم سریال The Walking Dead را منتشر کرد که در آن شاهد حضور گروه Whisperers هستیم.

بامداد امروز، شبکه AMC قسمت هشتم و پایانی نیمه اول فصل نهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) را که Evolution (تحول) نام داشت، منتشر کرد؛ این قسمت با استقبال و واکنش‌های بسیاری مواجه شد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر نیمه دوم فصل نهم سریال مردگان متحرک منتشر شده است که به حضور یک گروه بسیار معروف در دنیای کامیک آن در ادامه فصل نهم این سریال اشاره می‌کند. در این تریلر شاهد حضور و معرفی گروه نجواگران (Whisperers) هستیم که سرانجام قرار است در این سریال شاهد حضور آن‌ها باشیم. در طول تریلر شخصیت بتا با ظاهری ترسناک و جالب توجه قابل مشاهده است که شاهد نبرد بتا با جیزز با بازی تام پین نیز هستیم. رایان هرست، بازیگر سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی)، نقش شخصیت بتا را در سریال The Walking Dead بر عهده دارد. همچنین شخصیت آلفا با بازی سامانتا مورتون، نیز در تریلر حضور دارد که آلفا و بتا قرار است رهبری گروه Whisperers را در سریال بر عهده داشته باشند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیش از این نیز سازندگان سریال وعده حضور گروه Whisperers را در فصل نهم سریال The Walking Dead داده بودند و حال باید دید که این گروه قرار است چگونه در سریال به تصویر کشیده شود. اعضای این گروه خود را به شکل زامبی در می‌آورند و تهدید بسیار بزرگی برای الکساندریا و هیلتاپ و دیگر جوامع سریال خواهند بود. همچنین در طول تریلر شاهد حضور کوتاه نیگان با بازی جفری دین مورگان نیز هستیم که باید دید مواجه شدن او با گروه Whisperers چگونه خواهد بود.

اندرو لینکلن، نورمن ریداس، لورن کوهن، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جیمز مک درمیت، کریستین سراتوس، سث گیلیام، تام پین، رایان هرست، سامانتا مورتون، کسدی مک کلنسی، برت باتلر، جان فین، ریس کویرو و زاک مک‌گاون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل نهم سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اندرو لینکلن در طول نیمه اول فصل نهم سریال این سریال، مجموعه مردگان متحرک را ترک کرد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده