نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

انتشار تریلر جدید مستند They Shall Not Grow Old به کارگردانی پیتر جکسون

کمپانی برادران وارنر تریلر جدیدی از مستند They Shall Not Grow Old به کارگردانی پیتر جکسون را منتشر کرده است.

در بهمن سال گذشته، پیتر جکسون وظیفه ساخت و کارگردانی یک مستند براساس تصاویر واقعی جنگ جهانی اول را بر عهده گرفت که این مستند با استفاده از بازسازی تصاویر واقعی ساخته شده است. مستند They Shall Not Grow Old (آنها نباید پیر شوند) در ابتدا برای مدت یک شب و در تاریخ ۱۶ اکتبر امسال (۲۴ مهر) در جشنواره فیلم لندن (London Film Festival) نمایش داده شد و سپس مدتی پیش از شبکه BBC (بی‌ بی سی) نیز پخش شد. پس از آن کمپانی برادران وارنر حق اکران این مستند را در کشور آمریکا بر عهده گرفت و این مستند تحسین شده قرار است برای مدت کوتاه و در سینماهای محدودی در این کشور به نمایش گذاشته شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از مستند They Shall Not Grow Old برای نمایش در کشور آمریکا منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از این مستند هستیم که مانند تریلر اول، مقایسه‌ای بین تصاویر اصلی و بازسازی شده دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جکسون برای ساخت مستند They Shall Not Grow Old از تصاویر هرگز دیده نشده جنگ جهانی اول که در آرشیو موزه سلطنتی جنگ (Imperial War Museums) موجود بوده و توسط شبکه BBC بایگانی شده بودند، استفاده کرده است. جکسون و تیم تولیدش با استفاده از جدیدترین فناور‌ی‌ها و تکنیک‌های روز این تصاویر را رنگی و سه‌بعدی کرده‌اند. در واقع این تیم تلاش کرده تا با ویرایش و بازسازی تصاویر آن‌ها را به فیلم‌های امروزی نزدیک‌تر کند که به نظر می‌رسد برای تحقق این هدف موفق هم بوده‌اند. جکسون برای روایت و داستان اتفاقات مستند They Shall Not Grow Old از صدای سربازهای حاضر در جنگ جهانی اول استفاده کرده است. همچنین جکسون صداهایی را برای برخی از صحنه‌ها که صدای آن مشکل داشته یا صدا نداشته‌اند، نیز تولید و به مستند اضافه کرده تا حس واقعی‌تری را به مخاطب ارائه دهد. جکسون اعتقاد دارد که سربازان جنگ را رنگی دیده‌اند و ما نیز باید تصاویر جنگ جهانی اول را رنگی و با بهترین کیفیت ممکن مشاهده کنیم.

مستند They Shall Not Grow Old قرار است با کمک Fathom Events اکران محدودی را در دو تاریخ ۱۷ و ۲۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر و ۶ دی) داشته باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده