نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶

اولین تریلر فیلم Once Upon A Deadpool منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تریلر فیلم Once Upon A Deadpool با بازی رایان رینولدز، را منتشر کرده است.

مدتی پیش کمپانی فاکس قرن بیستم رسما نسخه PG-13 فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) را تایید و نام رسمی این فیلم را اعلام کرد. دنباله فیلم Deadpool (ددپول) قرار است با نام Once Upon A Deadpool (روزی روزگاری یک ددپول) اکران شود و درجه سنی این فیلم به‌جای درجه سنی بزرگسال (R)، قرار است PG-13 باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تریلر رسمی فیلم Once Upon A Deadpool را منتشر کرده که در آن بیشتر با این نسخه متفاوت آشنا می‌شویم. این تریلر که زمانش حدود یک دقیقه است، با ملاقات ددپول با فرد سویج، بازیگر فیلم The Princess Bride (عروس شاهزاده)، آغاز می‌شود و در آن شاهد تصاویری از نسخه PG13 فیلم Deadpool 2 هستیم که به نظر می‌رسد این تصاویر قرار است جانشین تصاویر خشن این فیلم شود. همچنین در طول فیلم شوخی‌های جالبی از جمله شوخی با گروه Nickelback را نیز شاهد هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Once Upon A Deadpool قرار است یک فیلم کریسمسی باشد که در واقع در تلاش است تا خلا یک فیلم بلاک باستری را در این ایام در تقویم فیلم‌های کمپانی فاکس قرن بیستم پر کند. همچنین قرار است از هر بلیتی که برای این فیلم فروخته می‌شود، یک دلار به موسسه مبارزه با سرطان اهدا شود و دلیل موافقت رایان رینولدز با این نسخه نیز همین موضوع عنوان شده است. با این حال، قابل پیش‌بینی است که بیشتر تصاویر فیلم Once Upon A Deadpool با نسخه اصلی فیلم یکسان باشد، اما هنوز مشخص نیست که چه میزان از فیلم قرار است با تصاویر جدید جایگزین شود و چقدر قرار است شاهد تغییر بین این دو نسخه از فیلم باشیم.

فیلم Once Upon A Deadpool قرار است در تاریخ ۱۲ دسامبر امسال (۲۱ آذر) اکران شود و اکران محدودی را تجربه خواهد کرد. جاش برولین، زازی بیتز،‌ استفان کاپیساک، برایانا هیلدبرند، جولیان دنیسون و کوتسونا شیئوری، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Deadpool 2 که اکرانش از اواخر ماه اردیبهشت آغاز شده، در مجموع ۳۱۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۳۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده