نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷

تیزر فصل دوم سریال The Orville منتشر شد

شبکه فاکس به‌تازگی تیزر کوتاهی از فصل دوم سریال اورویل (The Orville) منتشر کرده که ما در آن شاهد جدا شدن کاپیتان اد سرمر از کشتی فضایی‌اش هستیم.

تقریبا یک سال از زمانی که فصل اول سریال The Orville (اورویل) به پایان رسیده می‌گذرد، اما حالا این مجموعه علمی تخیلی و کمدی قرار است در آینده‌ای نزدیک باری دیگر و برای فصل دوم خود به شبکه فاکس بازگردد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه فاکس یک تیزر جدید از فصل دوم سریال اورویل منتشر کرد. با اینکه برخی از قسمت‌های این تیزر تکراری است و ما آنها را در تریلر کامیک کان این مجموعه تماشا کردیم، اما باز هم صحنه‌های جدیدی در آن دیده می‌شود و نشان می‌دهد که در این فصل می‌توانیم انتظار ماجراجویی‌های جدیدی را داشته باشیم. شما در انتهای همین پست می‌توانید این کلیپ را مشاهده یا دانلود کنید.

در زمینه‌ی داستانی، ما اطلاعات خیلی زیادی را نمی‌توانیم از این کلیپ کوتاه دریافت کنیم و می‌توان گفت که اتفاقات خیلی زیادی در آن رخ نمی‌دهد. ما براساس این ویدیو می‌توانیم فرض کنیم که کاپیتان اد مرسر (با بازی سث مک فارلین) قرار است در این فصل از کشتی خود جدا شود و از طرف دیگر هم خدمه و دوستان او در حال تلاش برای پیدا کردنش هستند. به نظر می‌رسد آن صحنه‌ای که کاپیتان مرسر تلاش می‌کند تا با بیگانه‌ای که یک اسلحه در دست دارد صحبت کند، مربوط به همان قسمت قبلی می‌شود. زمانی که کاپیتان مرسر به همراه دوستان و خدمه کشتی خود در سرتاسر کهکشان سفر می‌کنند، ما متوجه می‌شویم که دشمنان و بیگانه‌های جدیدی در خط داستانی این فصل حضور دارند. یکی از نکات مهمی که در سریال اورویل وجود دارد، حس شوخ طبعی آن است که با توجه به این ویدیو ما متوجه می‌شویم که این حس طنز در فصل جدید هم وجود دارد و اصلا به آن دست نخورده است. با این حال، به نظر می‌رسد که این تریلر تنها قصد دارد که جنبه‌های ماجراجویی و علمی تخیلی این فصل را به تصویر بکشد.

در کنار سث مک‌فارلین، آدریان پالیکی در نقش فرمانده کلی گریسون، همسر سابق مرسر و همچنین افسر اول او حضور دارد. پنی جانسون جرالد در نقش دکتر کلیر فین، اسکات گریمز در نقش ستوان گوردن مالوی، پیتر میکن در نقش ستوان فرمانده بورتوس، هالستون سیج در نقش ستوان آلارا کیتن، جی. لی در نقش ستوان فرمانده جان لامار و مارک جکسون در نقش آیزاک از جمله افرادی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

هنرمندان قدیمی مجموعه Star Trek (پیشتازان فضا) یعنی رابرت پیکاردو و مارینا سیرتیس قرار است به عنوان بازیگران مهمان در فصل دوم سریال اورویل حضور داشته باشند. علاوه بر افراد نام برده شده، یکی از بازیگران Star Trek: The Next Generation (پیشتازان فضا: نسل بعدی) یعنی جاناتان فریکس قرار است یکی از قسمت‌های این فصل را کارگردانی کند.

قسمت اول فصل دوم سریال The Orville در تاریخ یکشنبه ۳۰ دسامبر ۲۰۱۸ (۹ دی ۱۳۹۷) به روی آنتن شبکه فاکس می‌رود. اما بعد از آن، قسمت‌های جدید مجموعه در روزهای پنجشنبه پخش می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده