نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

تریلر هنگام انتشار بازی Battlefield V

استودیو دایس در فاصله تقریبا ۱۰ روز مانده تا انتشار بازی Battlefield V، تریلر هنگام انتشار این بازی شوتر اول‌شخص را منتشر کرد. 

بدون شک یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های سال جاری Battlefield V، ساخته استودیو دایس است. این نسخه از بتلفیلد در جنگ جهانی دوم جریان دارد و قرار است جدا از حالت‌های چندنفره همیشگی مجموعه، شامل بخش‌هایی مثل بتل رویال هم باشد که البته حالت بتل رویال بازی از ابتدا در دسترس نخواهد بود. 

Battlefield V از امروز برای کاربران سرویس‌هایی چون EA Access و Origin Access در قالب دسترسی ۱۰ ساعته منتشر شده است و کاربران سرویس Origin Access Premier هم می‌توانند بدون محدودیت خاصی از امروز تجربه بازی را آغاز کنند. سایر بازیکنان هم از تاریخ ۲۹ آبان قادر به تجربه این بازی خواهند بود. به‌مناسبت انتشار نسخه دسترسی پیش از موعد بازی برای کاربران مذکور، استودیو دایس تریلر هنگام انتشار بتلفیلد V را هم منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر جدید بازی صحنه‌های اکشن بسیار جذاب آن را به‌تصویر می‌کشد و با توجه به نمره‌های اولیه منتشر‌شده برای بازی، می‌توان گفت که استودیو دایس دوباره توانسته تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز خلق کند. در روز‌های آینده با انتشار کامل نمره‌های بازی، مروری بر آن‌ها در زومجی خواهیم داشت. 


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده