نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶

معرفی هر شش اسپایدی در تریلر جدید انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse

به‌تازگی تریلر کوتاهی از انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into The Spider-Verse) منتشر شده که در آن ما شاهد معرفی هر شش اسپایدی هستیم.

انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse (مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی) جدیدترین اثر انیمیشنی دنیای اسپایدرمن به حساب می‌آید که قرار است در آینده‌ای نزدیک به روی پرده سینماها برود. در این اثر انیمیشن، قهرمان عنکبوتی ما با نسخه‌های مختلفی از خودش روبه‌رو می‌شود و وظیفه دارد که واقعیت را از دست شخصیت شروری به نام کینگ پین نجات دهد. این انیمیشن ماه آینده در سینماها به نمایش در می‌آید. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک تریلر بین‌المللی جدید از این انیمیشن منتشر شده که شما در انتهای همین پست می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید.

در این تریلر جدید، ما شاهد این هستیم که تمرکز اصلی روی شش نسخه‌ی مختلف اسپایدی‌ها گذاشته شده است؛ اسپایدی‌هایی که قرار است ما آنها را در این فیلم مشاهده کنیم. براساس معرفی‌ای که در این تریلر صورت گرفته، ما در این فیلم مایلز مورالز و پیتر پارکر، اسپایدر گوئن، اسپایدرمن نوآر قهرمان دهه ۱۹۴۰، پنی پارکر ملقب به SP//dr و پیتر پورکر ملقب به اسپایدر هم، را داریم.

انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی توسط کارگردانان و نویسندگان انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) یعنی فیل لرد و کریس میلر تهیه و تولید شده است. فیل لرد همچنین نگارش فیلمنامه این اثر مورد انتظار را هم بر عهده داشته است. شامیک مور بازیگر سریال The Get Down صداپیشه شخصیت مایلز، جیک جانسون بازیگر فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) صداپیشه شخصیت پیتر، هیلی استاینفلد بازیگر فیلم Bumblebee (بامبل بی) صداپیشه شخصیت گوئن به همراه نیکولاس کیج بازیگر فیلم Mandy (مندی)، لیو شرایبر بازیگر سریال Ray Donovan (ری داناوان) و ماهرشالا علی بازیگر سریال Luke Cage (لوک کیج) از جمله هنرمندانی هستند که در این اثر حضور دارند و به صداپیشگی پرداختند.

کریس میلر در یکی از مصاحبه‌ای اخیر خود با گزارشگر سایت خبری ایندی وایر درباره‌ی این اثر و همچنین تصاویر و جلوه‌های متمایزی که در آن وجود دارد صحبت کرد و گفت:

این فیلم یک اثر جدید است؛ یک تجربه منحصربه‌فرد و ما در تلاش هستیم که تا جایی که می‌توانیم، این مدیوم را به جلو هل بدهیم. ما با ساخت این اثر سینمایی قرار است از خیلی چیزها دور شویم و به دستاوردهای جدیدی برسیم. این انیمیشن سبک طوفانی‌ای دارد.

انیمیشن Spider-Man: Into The Spider-Verse برای اکران در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است.

دانلود از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده