نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

بازی Old School RuneScape به رایگان در دسترس کاربران اندروید و آیفون قرار گرفت

استودیو Jagex با انتشار تریلری بازی Old School RuneScape را برای اندروید و iOS منتشر کرد.

پیش از این شاهد آغاز پیش فروش و پیش ثبت‌نام بازی رایگان Old School RuneScape، ساخته استودیو Jagex برای OS و اندروید بودیم و حال در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که تعداد پیش خریدها و پیش ثبت‌نام‌های این بازی تا زمان انتشار از مرز یک میلیون عبور کرده است. کاربران قدیمی بازی‌های چندنفره آنلاین به خوبی با مجموعه بازی‌های RuneScape آشنایی دارند و بازی Old School RuneScape نیز پس از حرف و حدیث‌های فراوان، نهایتا با قابلیت کراس پلی در دسترس کاربران اندروید و iOS سراسر جهان قرار گرفت.

نسخه موبایل بازی Old School RuneScape کاملا با داده‌های نسخه کامپیوتری سازگار است؛ بنابراین شما می‌توانید در کامپیوتر به تجربه بازی بپردازید، سپس به سراغ نسخه موبایل بروید و بدون هیچ مشکلی در کلیه نسخه‌ها به پیشرفت خود دسترسی داشته باشید. این بازی برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS که به iOS 10 یا بالاتر و دستگاه‌های اندرویدی که به Android 5.0 یا بالاتر مجهز هستند، در دسترس است. همچنین عضویت در نسخه کامپیوتری قابل انتقال به نسخه موبایل بازی خواهد بود.

بازی Old School RuneScape را می‌توان به صورت رایگان از اینجا برای iOS و از اینجا برای اندروید دانلود کرد. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع TouchArcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده