نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

تماشا کنید: ویدیو جدید Call of Duty: Black Ops 3 آینده و تکنولوژی را نشان می دهد

کمپانی اکتیویژن روز گذشته ویدیو جدیدی را از بازی Call of Duty: Black Ops 3 منتشر و انتظار طرفداران را برای رونمایی اصلی بازی در تاریخ ۲۶ آپریل بیشتر کرد. با زومجی و این ویدیو که روی آینده و تکنولوژی تمرکز دارد همراه باشید.

ویدیو جدید Call of Duty: Black Ops 3 آینده، تکنولوژی و اتفاقاتی که پس از نسخه دوم این بازی برای جهان رخ داده است را به شما نشان می‌دهد. با پیشرفت تکنولوژی دنیا شاهد سربازانی که با استفاده از قدرت‌های خود می‌توانند کارهای باورنکردنی‌ای در میدان نبرد انجام دهند شده است.

متاسفانه این ویدیو هم گیم‌پلی بازی را به نمایش نمی‌گذارد. برای همین برای تماشای گیم‌پلی بازی باید تا تاریخ ششم اردیبهشت که روز رونمایی کامل از Call of Duty: Black Ops 3 نام‌گذاری شده صبر کنیم.

در ادامه می‌توانید به تماشا یا دانلود این ویدیو جدید بپردازید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

هنوز اطلاعات زیادی از داستان Black Ops 3 منتشر نشده است. استودیو تری‌آرچ  تنها در زمان معرفی بازی در رابطه با خصوصیات آن گفت:

Call of Duty: Black Ops 3 اولین نسخه از سری پرطرفدار Black Ops برای کنسول‌های نسل بعدی است. Call of Duty: Black Ops 3 بازیکنان را به آینده‌ای تاریک و پیچیده، جایی که سربازان جدیدی دنیا را تهدید می‌کنند و خط میان انسان بودن و تکنولوژی‌هایی که خودمان برای پیشرفت خلق کردیم تاریک شده است می‌برد. در این دنیا ربات‌های نظامی معنای جنگ را تعریف خواهند کرد.

Call of Duty: Black Ops 3 با سه بخش داستانی، چندنفره و زامبی بهترین و جاه‌طلبانه‌ترین نسخه از سری بازی‌های Call of Duty را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.

بنابراین اگر بی‌صبرانه منتظر نمایش اصلی بازی و اتفاقاتی که در این نسخه انتظارتان را می‌کشد هستید، دو روز دیگر به خواسته‌ی خود خواهید رسید.

نظر شما در رابطه با این ویدیو چیست؟ آیا از این‌که رخدادهای Call of Duty: Black Ops 3 هم در آینده رخ خواهد داد هیجان‌زده هستید؟

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده