نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

انتشار پوستر متحرک شخصیت بیست در فیلم Glass؛ دومین تریلر پنج شنبه

کمپانی یونیورسال پیکچرز پوستر متحرک جدیدی از شخصیت بیست در فیلم Glass را منتشر و زمان انتشار دومین تریلر این فیلم را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر متحرک جدیدی از فیلم Glass (گلس) منتشر شده است. کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس به‌تازگی پوستر متحرک جدیدی از این فیلم مورد انتظار سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده‌اند که تمرکز آن روی کوین وندل کرامب ملقب به بیست با بازی جیمز مک‌ آووی، است. علاوه بر این، یونیورسال تایید کرد که دومین تریلر فیلم Glass قرار است در روز پنج شنبه، ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) منتشر شود. در ماه تیر امسال بود که اولین تریلر فیلم Glass در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال منتشر شد. شما در ادامه می‌توانید ویدیوی این پوستر متحرک را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بروس ویلیس در نقش دیوید دان، ساموئل ال جکسون در نقش الیجا پرایس ملقب به آقای گلس، جیمز مک‌ آووی در نقش کوین وندل کرامب ملقب به بیست، آنیا تیلور جوی در نقش کیسی کوک، اسپنسر تریت کلارک در نقش جوزف دان (پسر دیوید دان)، چارلین وودارد در نقش خانم پرایس (مادر الیجا پرایس) و سارا پلسن در نقش دکتر الی استیپل، از جمله بازیگرانی هستند در فیلم Glass حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم که در واقع دنباله فیلم Unbreakable (نشکن) محصول سال ۲۰۰۰ و فیلم Split (شکاف) محصول سال ۲۰۱۷ است، بر عهده ام نایت شیامالان بوده است. 

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم Glass، پس از پایان اتفاقاتی که در فیلم Split شاهد آن بودیم، دیوید دان تصمیم می‌گیرد تا به دنبال و دستگیری کوین وندل کرامب که به شخصیت The Beast تبدیل می‌شود، برود. در همین حال، الیجا پرایس به عنوان کسی که از رازهای بزرگ هر دو طرف آگاهی دارد، به نظر می‌رسد همان کسی است که مبارزات دیوید دان و کوین کرامب را برنامه‌ریزی می‌کند و باعث مبارزه بین این دو شخصیت در طول فیلم خواهد شد.

فیلم Glass قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده