نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

ساخت فصل جدید سریال The Twilight Zone آغاز شد

شبکه CBS با انتشار ویدیویی از آغاز ساخت فصل جدید سریال The Twilight Zone خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CBS با انتشار ویدیویی کوتاه از آغاز ساخت فصل جدید سریال The Twilight Zone (توایلایت زون) خبر داده است. حدود ۶۰ سال پیش بود که اولین قسمت این سریال محبوب و آنتولوژی منتشر شد و حال ساخت فصل جدید این سریال رسما آغاز شده است. جردن پیل، بازیگر و کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون)، به‌عنوان مجری و راوی جدید در فصل جدید سریال The Twilight Zone حضور خواهد داشت که پیش از این راد سرلینگ این وظیفه را بر عهده داشته است. حال شبکه CBS ویدیوی شروع فیلمبرداری فصل جدید این سریال را منتشر کرده است که این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه استریم CBS All Access منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مارکو رامیرز، نویسنده سریال‌هایی چون سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی)، سریال Daredevil (دردویل) و سریال The Defenders (دیفندرز)، وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت بازسازی سریال The Twilight Zone را بر عهده دارد. همچنین در این ویدیو تایید شد که سیمون کینبرگ، کارگردان فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من دارک فینیکس) به‌عنوان تهیه کننده نیز در این سریال نقش خواهد داشت. سریال The Twilight Zone طی سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ به روی آنتن رفت که موفق به دریافت دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب نیز شده است. همچنین این سریال دو بار، یعنی در دهه ۸۰ میلادی و اوایل دهه گذشته، به تلویزیون بازگشته بود. علاوه بر این، در سال ۱۹۸۳ یک فیلم سینمایی نیز بر اساس این مجموعه تولید شد و به روی پرده‌های سینما رفت.

هنوز حضور هیچ بازیگری در فصل جدید سریال The Twilight Zone تایید نشده است و فیلمبرداری و تولید این سریال در شهر ونکوور کانادا در حال انجام است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده