نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳

تریلر جدیدی از فیلم Robin Hood منتشر شد

کمپانی لاینزگیت تریلر جدیدی از فیلم Robin Hood را برای تبلیغ این فیلم در بازار بریتانیا منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی لاینزگیت تریلر جدیدی از ریبوت فیلم Robin Hood (رابین هود) را منتشر کرده است. در این تریلر که برای تبلیغ این فیلم در بازار بریتانیا منتشر شده، شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات فیلم جدید شخصیت رابین هود با بازی تارون اگرتون هستیم و بیشتر با داستان و اتفاقات این فیلم آشنا می‌شویم. این تریلر با نمایش گذشته رابین هود آغاز می‌شود و در ادامه آشنایی او با جان کوچولو با بازی جیمی فاکس و در ادامه تبدیل شدنش به این شخصیت را نشان می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، کمپانی لاینزگیت پوستر جدیدی از فیلم Robin Hood را نیز منتشر کرده که تمرکز این پوستر روی شخصیت رابین هود است و ظاهر کامل آن قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Robin Hood Poster

کارگردانی فیلم Robin Hood بر عهده اتو باتهرست، کارگردان سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) بوده است و بن چندلر و دیوید جیمز کلی کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. این فیلم داستان گروهی از قانون شکنان به رهبری رابین هود را روایت خواهد کرد که با فساد اعضای خاندان سلطنتی مبارزه می‌کنند. تارون اگرتون در نقش رابین هود، جیمی فاکس در نقش جان کوچولو، جیمی درنان در نقش ویل اسکارلت، ایو هوسان در نقش بانو ماریان، بن مندلسون در نقش کلانتر ناتینگهام، تیم مینچین در نقش فریار تاک، جاش هردمن در نقش رایتس، بیورن بنگتسون در نقش تایدان و پاول اندرسون در نقش شخصی از گیزبورن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Robin Hood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

یلم Robin Hood قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر امسال (۳۰ آبان) به روی پرده‌های سینما برود. لئوناردو دی کاپریو به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده