نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۶

بازی Vader Immortal: A Star Wars VR Series برای هدست آکیولس کوئست معرفی شد

بعد از رونمایی از جدیدترین هدست آکیولس، بازی‌ای بر اساس شخصیت دارث ویدر برای آن معرفی شد.

به‌تازگی از جدیدترین مدل هدست آکیولس رونمایی شده است؛ هدستی مستقل به نام آکیولس کوئست (Oculus Quest) که قرار است با قیمت ۳۹۹ دلار در بهار ۲۰۱۹ عرضه شود و با در اختیار داشتن دو کنترلر حرکتی، می‌تواند هدست مناسبی برای گیمرها باشد. همزمان با معرفی این وسیله جذاب، بازی‌ای هم برای آن معرفی شد که طرفداران جنگ ستارگان را ذوق‌زده خواهد کرد.

بازی Vader Immortal: A Star Wars VR Series در مورد یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های خبیث تاریخ سینما یعنی دارث ویدر ساخته شده است و ماجراهای آن بین قسمت‌های سوم و چهارم سری فیلم‌های جنگ ستارگان اتفاق می‌افتد؛ یعنی زمانی که آناکین اسکای‌واکر به دارث ویدر تبدیل شده و کهکشان شاهد یکی از بزرگ‌ترین تهدیدهای تاریخ خود بود. داستان بازی هم در قلعه دارث ویدر واقع در سیاره Mustafar رخ می‌دهد که پیش از این در فیلم Rogue One آن را دیده بودیم.

دانلود ویدیو از آپارات

این بازی واقعیت مجازی جنگ ستارگان توسط ILMxLAB از زیرمجموعه‌های Industrial Light & Magic و لوکاس فیلم (Lucasfilm) در سه قسمت ساخته می‌شود. هرچند هنوز اطلاعات زیادی از Vader Immortal منتشر نشده است، ولی حتی تصور ملاقات با دارث ویدر در دنیای واقعیت مجازی هم باعث می‌شود طرفداران جنگ ستارگان برای تجربه این بازی لحظه‌شماری کنند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده