نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

تیزر فیلم شعله ور با محوریت ساخته‌های قبلی حمید نعمت الله

به تازگی تیزری از فیلم «شعله ور» با محوریت فیلم‌های قبلی حمید نعمت الله، یعنی «بوتیک»، «بی پولی»، «آرایش غلیظ» و «رگ خواب» منتشر شده است.

فیلم سینمایی «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. این فیلم در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در پنج بخش نامزد دریافت جایزه شد و در انتها امین حیایی دیپلم افتخار بهترین بازیگری را از آن خود کرد. این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مشترک هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله، بازیگرانی مانند امین حیایی، زری خوشکام، پانته‌آ مهدی‌نیا، بهمن پرورش، فربد قبادی، دارا حیایی و مژگان صابری دارد. فیلم «شعله ور» درباره زندگی مردی است که فکر می‌کند در زندگی به موفقیتی نرسیده است و مدام با همین فکر درگیر است. تهیه موسیقی این فیلم مانند فیلم قبلی نعمت‌الله یعنی «رگ خواب» بر عهده محمدرضا شجریان و سهراب پور ناظری بوده است و مدتی پیش نیز موزیک ویدیوی این فیلم منتشر شد. فیلم «شعله ور» هم‌اکنون در سینماهای کشور در حال اکران است. حال به تازگی ویدیویی درباره فیلم «شعله ور» با محوریت ساخته‌های قبلی حمید نعمت الله یعنی «بوتیک»، «بی‌پولی»، «آرایش غلیظ» و «رگ خواب» منتشر شده است که در زیر می‌توانید آن را ببینید.

دانلود از آپارات

حمید نعمت الله در سال ۱۳۸۲ فیلم سینمایی «بوتیک» را جلوی دوربین برد. بسیاری از مخاطبان سینمای ایران نقش آفرینی محمدرضا گلزار در بوتیک را بهترین بازی این بازیگر می‌دانند. حامد بهداد نیز با بازی در فیلم «بوتیک» به شهرت نسبی دست پیدا کرد. علاوه‌بر کارگردانی، نگارش فیلم «بوتیک» نیز بر عهده خود حمید نعمت الله بود. نعمت الله در سال ۱۳۸۶ فیلم «بی‌پولی» با ترکیبی پر بازیگر و متفاوت با «بوتیک» را جلوی دوربین برد. در فیلم «بی‌پولی» بازیگرانی مانند بهرام رادان، لیلا حاتمی، رضا رشیدپور، حبیب رضایی، امیر جعفری، سیامک انصاری و بابک حمیدیان جلوی حضور داشتند. فیلم بی‌پولی نیز در زمان اکران به یکی از فیلم‌های مورد توجه سینمای ایران تبدیل شد. نگارش بی‌پولی به طور مشترک بر عهده حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست بود.

حمید نعمت الله در سال ۱۳۹۲ فیلم «آرایش غلیظ» را با بازی حامد بهداد و طناز طباطبایی جلوی دوربین برد. خواندن موسیقی تیتراژ فیلم آرایش غلیظ بر عهده همایون شجریان بود. این فیلم در سی و دومین دوره از جشنواره فجر جایزه ویژه هیئت داوران را دریافت کرد. حامد بهداد نیز برای این فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. نگارش «آرایش غلیظ» نیز به صورت مشترک توسط حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست انجام گرفت. نعمت الله اما در سال ۱۳۹۴ فیلم سینمایی «رگ خواب» را با بازی لیلا حاتمی، کوروش تهامی، الهام کردا و لیلا موسوی به نویسندگی معصومه بیات ساخت. یادآوری می‌شود که تهیه موسیقی این فیلم بر عهده محمدرضا شجریان و سهراب پورناظری بود. این فیلم در هجدهمین جشن حافظ جوایز بهترین بازیگر زن و مرد برای لیلا حاتمی و کوروش تهامی و بهترین فیلم را برد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده