نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

انتشار اولین تریلر فصل چهارم سریال Narcos و اعلام تاریخ پخش آن

شبکه نتفلیکس با انتشار اولین تریلر فصل چهارم سریال Narcos (نارکس)، تاریخ انتشار آن را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس اولین تریلر فصل چهارم سریال Narcos را منتشر و تاریخ انتشار آن را رسما تایید و اعلام کرده است. فصل چهارم این سریال Narcos: Mexico (نارکس: مکزیک) نام دارد و اتفاقات آن در دهه ۸۰ میلادی جریان خواهد داشت که در طی آن شاهد به‌وجود آمدن و گسترش کارتل مواد مخدر گوادالاخارا خواهیم بود. در طول تریلر شاهد تصاویر بسیاری از اتفاقات فصل چهارم این سریال هستیم که به نظر می‌رسد باید منتظر یک فصل بسیار خشن و خونین باشیم. علاوه بر این، در طول تریلر با شخصیت‌های اصلی داستان بیشتر آشنا می‌شویم. همچنین نتفلیکس اعلام کرد که سریال Narcos: Mexico که در ۱۰ قسمت تولید شده، در تاریخ ۱۶ نوامبر امسال (۲۵ آبان) منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

گابریل لونا نقش فلیکس گالاردو، رئیس کارتل مواد مخدر گوادالاخارا را در این سریال بر عهده دارد که گالاردو بزرگترین امپراطوری کارتل مواد مخدر مکزیک را ایجاد کرده است. پنیا نیز نقش کیکی کامارنا را که مامور DEA است، در فصل چهارم سریال Narcos بر عهده دارد. او خانواده‌اش را از کالیفرنیا به شهر گوادالاخارا در مکزیک می‌برد تا روی پرونده کارتل مواد مخدر این شهر تحقیق کند. در حالیکه نبرد بین سازمان DEA و دولت مکزیک با کارتل‌های مواد مخدر ادامه دارد و تجارت مواد مخدر در حال رفتن به سمت مدرن شدن است، سرنوشت این دو شخصیت به یکدیگر متصل خواهد شد.

مانند سه فصل گذشته، کریس برانکاتو و کارلو برنارد وظیفه ساخت فصل چهارم سریال Narcos را بر عهده داشته‌اند. گابریل لونا، مایکل پنیا، آرون استیتن، آلخاندرو ادا، خوزه ماریا یازپیک، تنوک هورتا، خواکین کوسیو، ترسا رویز و السا دیاز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Narcos: Mexico حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده