// چهار شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۶

تریلر جدید بازی NBA 2K19 بخش داستانی The Way Back را نشان می‌ دهد

جدیدترین تریلری که از بازی NBA 2K19 منتشر شده است کاراکتر اصلی این بازی بسکتبال محور را در بخش The Way Back نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی تو کی گیمز (2K Games) تریلر جدیدی از بازی NBA 2K19 منتشر کرد که روی بخش داستانی My Career یعنی The Way Back تمرکز دارد.

جدیدترین تریلر این بازی بسکتبال-محور کاراکتر اصلی این بازی را نشان می‌دهد که در لیگ چین در حال بازی کردن است. با پیشرفت کردن در لیگ چین، موقعیتی برای این بازیکن پیش می‌آید که می‌تواند وی را به لیگ‌های برتر همچون NBA برساند. در انتهای فصل مسابقات بسکتبال جایگاهی در NBA برای کاراکتر این بازی مهیا می‌شود که می‌تواند موفقیت‌های زیادی برای وی به همراه داشته باشد. ویدیو جدید قسمت‌های احساسی را نشان می‌دهد که کاراکتر اصلی برای رسیدن به آرزوی خود باید خود را به تمام اشخاصی که در این کار دست دارند، ثابت کند.

بازیگران معروفی برای بخش داستانی The Way Back در نظر گرفته شده‌اند که نام برخی از آنها شاید به گوشتان خورده باشد. آنتونی ماکی (Avengers)، هیلی جوئل اوسمنت (Sixth Sense)، آلدیس هاج (Straight Outta Compton)، راب هوئبل (Bob’s Burgers) و مایکل راپاپورت (Atypical) در بخش داستانی بازی NBA 2K19 حضور خواهند داشت.

اولین قسمت بخش داستانی The Way Back در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور ماه) به طور رایگان از طریق NBA 2K19 Prelude در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی NBA 2K19 در استودیو ویژوال کانسپتس (Visual Concepts) در حال توسعه است و کمپانی توکی اسپورتس (2K Sports) در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور ماه) آن را برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر می‌کند. پیش از عرضه بازی کاربرانی که بازی را خریداری کرده‌اند می‌توانند محتویات پایه آن را دانلود یا به اصطلاح Pre Load کنند. کاربران می‌توانند با پیش خرید کردن هر یک از نسخه‌های این بازی بسکتبال محور، ۴ روز زودتر به آن دست پیدا کنند. ۵ هزار Virtual Currency، تعداد ۱۰ بسته MyTEAM League و یک کارت ورزشی Sapphire MyTEAM برای کسانی در نظر گرفته شده است که بازی را پیش‌خرید می‌کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی NBA 2K19 را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

اطلاعات زیادی تا به امروز از این بازی منتشر شده است که با مراجعه با صفحه اختصاصی آن در زومجی می‌توانید از آنها باخبر شوید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده