نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷

سومین تریلر انیمیشن Smallfoot منتشر شد

شرکت برادران وارنر سومین و آخرین تریلر رسمی انیمیشن Smallfoot را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این انیمیشن است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سومین و آخرین تریلر انیمیشن Smallfoot (پاکوچک) منتشر شده است. در جدیدترین تریلر این انیمیشن سینمایی شاهد تصاویر جدید بسیاری هستیم و در طول آن شاهد طرد شدن میگو، شخصیت اصلی داستان با صداپیشگی چنینگ تیتوم هستیم که حال باید برای ثابت کردن حرف و ادعای خودش مبنی بر وجود داشتن پاکوچک‌ها (انسان‌ها) به پایین کوه و بسیار دورتر از محل زندگی خود سفر کند که در طول آن این یتی جوان پس از وارد شدن به یک دهکده، موفق به پیدا کردن و دزدیدن یک انسان زنده می‌شود. پس از آن میگو این انسان را به محل زندگی خود می‌برد تا وجود انسان‌ها را ثابت کند و این تنها آغاز ماجرا است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین برای ساخت این تریلر از آهنگ Finally Free اثر نایل هوران استفاده شده که در واقع آهنگ رسمی انیمیشن Smallfoot نیز است. ماه اردیبهشت امسال، دومین تریلر این فیلم که در واقع اولین تریلر رسمی آن بود، منتشر شد. علاوه بر این، شرکت برادران وارنر هفت پوستر جدید از شخصیت‌های انیمیشن Smallfoot را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این هفت پوستر را مشاهده کنید:

Smallfoot Poster

Smallfoot Poster

Smallfoot Poster

چنینگ تیتوم در نقش میگو (یتی)، جیمز کوردن در نقش پرسی (انسان یا پاکوچک)، لبران جیمز در نقش جیوانجی (یتی)، زندیا در نقش میچی (یتی)، کامن در نقش استونکیپر (یتی)، جینا رادریگز در نقش کلکا (یتی)، دنی دویتو در نقش درگل (یتی)، یارا شهیدی در نقش برندا (انسان)، الی هنری در نقش فلیم (یتی) و جیمی تاترو در نقش تورپ (یتی)، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Smallfoot حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن Smallfoot برای اکران در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ (۶ مهر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده