نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

اولین تریلر سریال The First با بازی شان پن منتشر شد

شبکه هولو (Hulu) اولین تریلر سریال The First (اولین) با بازی شان پن را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو اولین تریلر سریال The First را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این سریال مورد انتظار درام و علمی تخیلی هستیم که شان پن، بازیگر برنده جایزه اسکار برای دو فیلم Milk (میلک) و فیلم Mystic River (رودخانه میستیک)، نقش اصلی سریال The First را بر عهده دارد. ناتاشا مک‌الهون، لیسا همیلتون، اودد فهر، هانا ور، جیمز رانسون و آنا جیکوبی-هرون، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The First حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هر زمانی که انسان بخواهد روی چیز ناشناخته‌ای سرمایه‌گذاری کند، هزینه‌ای وجود دارد. سریال The First داستان یکی از این سرمایه‌گذاری‌ها را روایت می‌کند. این سریال داستان گروهی از انسان‌های پیشگام در در آینده نزدیک (سال ۲۰۳۰) را روایت می‌کند که در حال بررسی سفر به مریخ هستند. بینندگان در این سریال به بررسی شخصیت‌های سریال خواهند پرداخت که در تلاش هستند تا به یک ماموریت غیر ممکن اعزام شوند که هزینه‌های روانی و جسمی آن بررسی می‌شود. بو ویلیمن، سازنده سریال House of Cards (خانه پوشالی)، وظیفه ساخت سریال The First را بر عهده دارد.

سریال The First که در همکاری با شبکه Channel 4 (چنل ۴) انگلیس در ۸ قسمت تولید شده، قرار است تمامی قسمت‌های آن در تاریخ ۱۴ سپتامبر امسال (۲۳ شهریور) از شبکه هولو منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده