نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

تریلر جدید بازی This Is the Police 2 محله شارپ وود را نمایش می‌دهد

در جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی This Is the Police 2، با محله‌ی شارپ‌وود، جایی که اتفاقات بازی در آن جریان دارد، بیشتر آشنا می‌شویم.

امروز در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که Weappy Studio و THQ Nordic، به ترتیب سازنده و ناشر بازی This Is the Police 2، یک تریلر جدید از این بازی مورد انتظار که هفته‌ی آینده راهی پی سی می‌شود، منتشر کرده‌اند. این تریلر که «به شارپ‌وود خوش‌امدید» نام دارد، کاربران را با شارپ‌وود، جایی که ماجراهای بازی در آن روایت خواهند شد، بیشتر آشنا خواهد کرد.

شارپ‌وود زیستگاه خلافکارانِ بازی است؛ جایی که پلیس‌ها آنچنان در کنترلش موفق نیستند. در این تریلر تلاش‌های پلیس شارپ‌وود در کنترل این محل را می‌بینیم؛ تلاش‌هایی که گاه به موفقیت و گاه به تیره‌روزی پلیس‌ها ختم می‌شود. در این بازی به عنوان یک پلیس، با افرادی مواجه می‌شویم که به ترساندن مردم و دزدی از آن‌ها می‌پردازند و دست و پنجه نرم کردن با آن‌ها سخت به نظر می‌رسد.

بازی This Is the Police 2 ماجراهای یک کلانتر تازه‌کار به نام لیلی رید را روایت می‌کند و چالش‌ها و تلاش‌ها وی برای حل کردن مشکلات محله‌ی شارپ‌وود را به تصویر می‌کشد. این بازی اثری ماجراجویی است که سیستم مبارزاتش با الهام از سری XCOM شکل گرفته است.

این بازی در تاریخ ۲ آگوست (۱۱ مرداد) در دسترس دارندگان لینوکس، مک و ویندوز قرار خواهد گرفت و در پاییز، راهی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده