نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷

تریلر نسخه کالکتور بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

سازندگان بازی Call of Duty: Black Ops 4 با انتشار یک ویدیو کوتاه، ویژگی‌های این کالکتور عجیب و غریب را نمایش دادند.

هفته گذشته و در جریان رویداد Comic-Con در شهر سن‌دیگو، کمپانی Treyarch، سازنده بازی Call of Duty: Black Ops 4، نسخه‌ی کالکتور این بازی را معرفی کرد. در این نسخه از بازی که به طور ویژه برای هواداران بخش زامبی این بازی طراحی شده است، یک جعبه‌ی عجیب و جالب وجود دارد که علاوه بر داشتن طراحی منحصربه‌فرد، با تولید کردن صدای زامبی‌ها، حسابی سر و صدا به راه انداخته و توجه‌ها را جلب کرده است. سازندگان تنها به انتشار یک عکس از این نسخه بسنده کردند و تا امروز علاقه‌مندان نمی‌دانستند که دقیقا با چه چیزی طرف هستند؛ تا اینکه امروز در جریان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که سازندگان بازی با انتشار یک تریلر کوتاه، این اثر جذاب و مرموز را کامل‌تر از قبل به کاربران معرفی کرده‌اند.

در ویدیو مذکور شاهد این Mystery Box یا جعبه اسرار هستیم که با یک نمای ۳۶۰ درجه‌ای به نمایش در می‌آید. با وجود اینکه ابعاد دقیق این جعبه هنوز مشخص نشده‌اند، اما با توجه به تصاویر منتشر شده، حداقل می‌دانیم که این جعبه به اندازه کافی بزرگ هست که محتویاتی همچون استیل بوک بازی، یک پازل و دیگر موارد را در خود جای بدهد.

دانلود از آپارات

بازی Call of Duty: Black Ops 4، جدیدترین ساخته‌ی استودیو Treyarch، در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) راهی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده