// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶

اولین تریلر فیلم Glass منتشر شد

اولین تریلر فیلم Glass در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو منتشر شد و خبر از یک اثر ابرقهرمانی متفاوت هیجان‌انگیز می‌دهد.

سرانجام و پس از انتشار سه تیزر کوتاه از شخصیت‌های اصلی فیلم Glass، کمپانی یونیورسال تریلر اصلی این فیلم را در جریان کامیک کان سن دیگو 2018 به نمایش گذاشت. همانطور که می‌دانید، هر سه کاراکتر اصلی فیلم‌های Unbreakable و Split در فیلم شیشه نیز حضور خواهند داشت و در حالی که انتظار می‌رود رویارویی اصلی میان دیوید دان با بازی بروس ویلیس و کوین وندل کرامب با بازی جیمز مک آووی باشد، اما باز هم مغز متفکر و شاید کسی که این رویارویی‌ها را از پیش برنامه‌ریزی می‌کند، کسی جز الیجا پرایس با بازی ساموئل ال جکسون نخواهد بود.

تریلر فیلم شروع جذابی دارد و به خوبی می‌تواند حس و حال فضای تاریکی که در دو فیلم قبلی نیز شاهد آن بودیم را به تصویر بکشد و بیننده را سردرگم کند که با چه دنیای عجیبی قرار است سروکار داشته باشد. با توجه به تریلر، به نظر می‌رسد که دو شخصیت الیجا و کوین دست به یکی کرده‌اند و این وسط فقط دیوید دان است که می‌تواند جلوی آشوبی را که آن‌ها ایجاد کرده‌اند، بگیرد. نکته جالب این است که در دنیای Glass، ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای که این کاراکتر از آن برخوردار است به عنوان نوعی اختلال روان‌شناختی تعریف می‌شود و این همان چیزی است که در دو اثر قبلی شیامالان نیز به خوبی به تصویر کشیده شده بود. در زیر می‌توانید شاهد این تریلر باشید.

دانلود ویدیو از آپارات

هشدار: این بخش از متن قسمتی از داستان فیلم Split را لو می‌دهد

.

.

علاوه بر سه بازیگر اصلی فیلم که اسامی آن‌ها را پیش‌تر عنوان کردیم، آنیا تیلورجوی در نقش کیسی کوک نیز در این فیلم حضور خواهد داشت که قبل‌تر شاهد هنرنمایی وی در فیلم Split بودیم و می‌توان گفت تنها کسی است که توانسته از دست The Beast جان سالم به در ببرد. سارا پولسن، اسپنسر تریت کلارک و چارلین هانتر گالت از دیگر بازیگران فیلم Glass به شمار می‌روند. کارگردانی فیلم همانطور که احتمالا می‌دانید بر عهده ام نایت شیامالان بوده و جیسون بلوم نیز کار نویسندگی را بر عهده داشته است. اشوین راجان، مارک بین‌استاک و استیون اشنایدر نیز تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم محسوب می‌شوند.

 

پایان خطر اسپویل

 

فیلم Glass در ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷)، اکرانش را آغاز خواهد کرد. در پایان بهتر است اشاره‌ای هم به خلاصه‌ای که از داستان فیلم منتشر شده است، داشته باشیم:

پس از پایان اتفاقاتی که در فیلم Split شاهدش بودیم، دیوید دان تصمیم می‌گیرد تا به تعقیب کوین وندل کرامب و شخصیت هیولا گونه‌اش که با نام The Beast شناخته می‌شود، بپردازد. در این بین، الیجا پرایس به عنوان کسی که از رازهای بزرگ هر دو طرف آگاهی دارد، به نظر می‌رسد همان کسی است که رویارویی‌های دیوید و کوین را هماهنگ می‌کند و به پیش می‌برد.

Glass

Glass

Glass


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده