نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

فصل هفتم سریال Star Wars The Clone Wars با انتشار تریلری تایید شد

لوکاس فیلم با انتشار تریلری ساخت فصل هفتم سریال Star Wars The Clone Wars (جنگ ستارگان جنگ های کلون) را تایید کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با انتشار تریلری ساخت فصل هفتم سریال Star Wars The Clone Wars رسما تایید و اعلام شده است. در یک اتفاق غافلگیر کننده، لوکاس فیلم و دیزنی ساخت فصل هفتم این انیمیشن سریالی را در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 تایید و اعلام کردند. در اولین تریلر این سریال انیمیشنی شاهد نسخه مسن‌تر شخصیت‌هایی چون اوبی وان کنوبی، رکس، آناکین اسکای واکر و آسوکا هستیم. فصل هفتم سریال Star Wars The Clone Wars قرار است در ۱۲ قسمت تولید و از شبکه استریم دیزنی منتشر شود. با این حال، جزئیات بیشتری از جمله زمان انتشار این سریال انیمیشنی اعلام نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در سال ۲۰۱۳، شبکه کارتون نتورک سریال Star Wars The Clone Wars را پس از پخش ۵ فصل از آن، لغو کرد و در ادامه این انیمیشن توسط شبکه نتفلیکس احیا شد و فصل ششم و پایانی سریال Star Wars (جنگ ستارگان) در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. فصل ششم و پایانی سریال Star Wars The Clone Wars کوتاه‌تر از پنج فصل قبلی آن بود و دیو فیلونی، کارگردان این انیمیشن گفت که داستان‌ها و ایده‌های استفاده نشده‌ای بسیاری وجود دارد که مجبور به حذف آن برای پایان این سریال شدند. در ادامه دو رمان Star Wars: Ahsoka Tano و Star Wars: Dark Disciple منتشر شدند که در واقع بخشی از این داستان‌های استفاده نشده بود که به برخی از سوالات طرفداران و بینندگان پاسخ داد.

طبق این تریلر، به نظر می‌رسد که زمان اتفاقات فصل هفتم سریال Star Wars The Clone Wars به اتفاقات فیلم Star Wars Episode III: Revenge of the Sith (جنگ ستارگان قسمت سوم: انتقام سیت) بسیار نزدیک است و در طول آن آناکین و اوبی وان کنوبی وارد یک پایگاه نظامی می‌شوند که در پایان آسوکا را می‌بینیم که با یک تماس هولوگرامی با آن‌ها ارتباط برقرار کرده است. این اولین ملاقات آناکین با آسوکا پس از جدایی او از فرقه جدای است. همچنین کاپیتان کلون، رکس و فرمانده کودی نیز در این تریلر حضور دارند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده